Sunday, June 19, 2016

SECRET

Assalammualaikum,

selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak yaww! hehehe.. sudah mau masuk minggu ketiga baru mau wish.. apalahh!! hahahaha



aku sebenarnya tak ada idea mau tulis apa sekarang ni.. tapi jemari aku ni lancar pula menaip.. hahaha.. 

by the way, dalam menjalani hidup kita ni.. ada benda yang kita perlu cakap dan tak perlu cakap kepada orang lain.. kalau bagi aku, aku susah mau kongsi rahsia dengan orang kecuali lah mereka tu memang aku betul-betul percaya macam family aku, him.. kawan-kawan? jarang aku share.. hehehe...

mungkin sebab itulah orang suka share rahsia dengan aku kut?

tapi jangan risau.. rahsia kecantikan, penjagaan badan, temuduga i boleh share.. hahaha.. tapi hal-hal yang sensitif dan peribadi  susah sikitlah aku mau share.. mungkin akan ada rakan-rakan yang cakap aku ni berbohong bila dorang bertanya dekat aku dan aku cakap, "entahlah.. aku pun tak tahu.." padahal sebenarnya aku tahu.. hehehe..

anyway, semakin lama tempoh hubungan ni semakin banyak perkara yang kami share.. kisah-kisah lampau kami.. terutamanya dialah.. sampai dia pigi cakap dengan aku, "kau ni.. kalau perempuan lain jeles sudah bf cerita-cerita pasal ex dia.."

hehehehehe...

entah.. i'm not feel that way.. tabiat aku memang suka mendengar.. hehehe.. jangan ja aku kena compare dengan ex dia.. memang aku naik anginlah..

tapi dia cerita pun tak adalah benda-benda buruk.. aku pun tak adalah cerita benda buruk.. cuma bila kena tanya, "kenapa break?"

hehehehehe...

agak-agaklah jawapannya ya..

"because it was my mistake.. i don't know how to treat man well.."

well, at the beginning dia pun memang cakap aku ni terlalu kasar dan tak pandai layan dia lembut-lembut.. only the real man can bend me anyway.. hahahaha.. aku ni memang allergic lembut-lembut ni terutamanya bila sudah masuk part jiwang.. memang aku eiii.....

harap-harap dia boleh tahanlah.. 

eh! apa ni? masuk pula cerita cinta ni.. hahaha.. lama sebenarnya tak meluah dengan blog sendiri.. biasalah lone ranger ni ada partners in crime sudah sekarang.. hahahaha

p/s: esok aku test jpj.. wish me luck!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: