Thursday, May 12, 2016

Long long long rest

Assalammualaikum..

wahh.. lama rasanya tak menaip ya.. lama tak meluahkan perasaan dalam blog. Al maklumlah sekarang ni susah betul mau dapat line internet.. dapat pun kalau pergi pekan.. tapi bila ada di pekan, sibuklah buat benda lain seperti, cari kerja.. hahaha..

btw,
 i olls sekarang dah buka bisnes sendiri.. Akma's Printing.. tapi khas untuk warga beluran dan berdekatan ja lah.. belum berani buat online business punya.. memang ada request tapi aku yang tak berani sebab aku kesian customer.. kau bayangkan aku tempah baju kosong dari semenanjung, hantar kat aku lepas tu aku akan pos ke semenanjung (customer) semula.. lama gila tempoh masa yang diberi.. hehehehe..

hmm.. sebenarnya hujung bulan ni aku akan ke tanah semenanjung semula.. hahahahaha.. aku pun tak jangka aku akan ke sana semula dalam masa yang terdekat ni.. sebab? aku dapat iv MARA.. tapi yang peliknya aku dapat iv di penang.. sebab aku guna alamat sabah dan iv dekat sabah pun ada juga.. huhuhu.. tak apalah rezeki kan.. aku pun tak sangka yg aku akan dapat panggilan iv secepat ni.. hahahaha.. alhamdulillah..

so, aku ada masa 2 minggu ja lagi lebih kurang untuk prepare.. buat resume, rph, jogging.. mak aii jogging seh.. aku ada fitness test lagi.. otak tepu, lemak lagilah tepu.. mama sibuk suruh makan makanan seimbang memandangkan dalam bulan ni aku lost almost 4kg sebab tak ada selera makan.. makan sesuap dua sudah berhenti.. kalau paksa makan termuntah pula.. hahaha..

nanti aku share pula pasal pengalaman aku iv ya.. hehehehe.. bye.!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: