Tuesday, December 1, 2015

New classic

"it's become so hard for me to be surprised.. if u bringing back the real me, no judgement in your eyes"- New classic, Drew Seely ft Selena gomez

Assalammualaikum,

minggu ke-12 aku rasa minggu yang membebankan.. semua kena hantar/buat minggu ni.. hahaha.. sampai tahap aku mau keluar dari tg malim ni.. semalam hampir-hampir aku buat kerja gila ambil train ke kl pada pukul 5 petang.. nasib baik kuat hujan dapat halang aku..

aku sebenarnya bila stress aku mahu keluar dari tempat-tempat yang buat aku tertekan.. dan keluar bersendirian.. ala.. aku kan lone ranger.. hahaha.. tapi semalam aku tak rasa mau jalan pun dekat kl tu.. aku setakat mau ambil train pergi sana pastu ambil train balik.. hahaha.. gila kan?

bertemankan buku momen2 Matluthfi tu aku pun keluar rumah dan pergi jalan dengan harapan stress boleh kurang.. bila aku dengan buku, aku berada di dalam dunia aku sendiri.. memang takkan perasan orang sekeliling.. hmm.. tapi stress hilang time tu ja la..

aku rasa statistik magraine aku datang pada sem ini sangat tinggi berbanding sem-sem yang lepas.. sabar.. ada 3 minggu lagi ni...lepas minggu ni bole relax da kut kan..


rasa macam mau baca komik slam dunk.. boleh gelak-gelak macam orang gila sendiri.. hahaha...okaylah, aku kena buat full draft tesis ni.. mau rabu ni.. tak boleh tangguh dah.. hehehe... bye!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: