Wednesday, October 21, 2015

unknown

listen to your heart before you tell him good bye - Listen to your heart by glee cover

Assalammualaikum...

WAH!! lama gila aku tidak update blog aku.. laptop aku problem buat aku malas gila mau update.. mau upload gambar pun susah T_T

sudah masuk minggu ke-7 pembelajaran and yes everything run smoothly.. hehehe.. cuma yang tidak smoothnya biasiswa aku lah.. belum masuk.. aku macam orang gila call pihak sana, jumpa pihak sini sampai sekarang tak tahu status elaun aku tu ada di mana.. hurmm.. takkan habis sem baru dia mau masuk...

yang gembiranya aku akan menggunakan dengan senang hati tiket free untuk balik cuti midsem ni.. yalah.. aku kan kena hantar barang balik sudah.. jadinya bolehlah aku bawa balik barang-barang tu sikit demi sedikit.. hehehe.. ini aku suka.. sekarang ni dalam proses pengurangan barang..

Aku ni sekarang dalam dilema sama ada mau sambung belajar, kerja, atau buka bisnes.. Ikut hati memang mahu sambung belajar sementara tunggu posting, tapi rasa macam mau rehat pula dari belajar jadinya mau kerja dulu.. tapi mama dan bapa pula suruh buka bisnes, sebab kedai tu tiada orang jaga kan.. dorang expect aku run kedai tu dengan buka bisnes yang baru.. katanya dorang mau bagi duit modal.. dan aku rasa macam memang buka juga bisnes tu.. tapi serius hati mau sambung belajar tu sangat besar..

aku pernah minta pandangan adik-beradik aku.. respon dorang,

"kalau kau masih minat belajar, belajarlah.. kami support kau.."

tapi aku kesian juga.. sampai bila aku mahu harapkan duit dorang bagi aku kan.. aku pun mau cari duit untuk belanja dorang.. hmm.. tapi Inn Shaa Allah boleh dapat posting tu.. cuma jangka masanya lambatlah.. hmm..

tak apa.. sekarang masih blur sebab belum tentu dapatkah tidak tawaran sambung belajar nanti.. kalau dapat bolehlah aku istikharah minta petunjuk kan.. hehehehe...

Nantilah aku update lagi! kesian blog bersawang.. hahahaha..


Alhamdulillah umur dah meningkat... maknanya sudah bertua walaupun sentiasa awet muda.. hahaha



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: