Saturday, June 13, 2015

senyum

"Senyum, senyum selalu.. senyum,senyum denganku.. tiada seindah bahasamu."- senyum by aziz harun

Assalammualaikum...

Mesti ada yang pernah komen lagu di atas tu lagu bodoh kan.. macam kekurangan lirik.. tapi aku tetap suka sebab lirik dia buat aku senyum..faham tak apa yanh aku cuba sampaikan? Sila gali lebih gigih 😅

Well btw,

Aku dah ada kat kampung dan seperti biasa diasak dengan soalan"bila nak kahwin?"

Seperti biasa aku pun senyum dan buat bodoh.. kalau ada yang sudi naik meminang sila lah meminang.. Inn Shaa Allah gua terima.. hahahaha.. dengan tanpa segan dam silu lagi.. kah kah kah.. aku gelak serius ni..

Ramai yang salah faham setiap kali aku update twitter.. hal di sana kebanyakan bukan ada kena mengena dengan hidup.. kadang lirik lagu, kadang puisi, kadang feedback aku pada sesuatu post yang aku baca.. so, take a deep breath dan take it easy..

Lagi satu pasal cincin yang aku pakai ke sana ke mari.. mesti ditanya "cincin tunang kah?"

Aku taulah cincin ni cincin belah rotan.. tapi bukan cincin tunang.. ni hadiah mama dan bapa bila aku dapat result spm dulu.. oleh kerana aku ni suka benda simple, so aku pilihlah cincin tu.. hahaha

Sebenarnya apa yang aku taip ni tak terlintas pun.. hahaha. Rasa ingin menaip menghantui.. so, aku taiplah apa saja..

Btw,
Sama-sama kita berdoa kesejahteraan sabah ya.. gegaran masih berlaku (aku ja yang tidur mati)..


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: