Sunday, May 17, 2015

s.p.e.c.t.a.c.l.e.s

"aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya terkunci kerna selalu terluka"- Babak cinta, Tengku Adil




Assalammualaikum..

tadi member tanya sejak bila lagi pakai spek.. aku jawab sejak tingkatan 1.. tapi start rabun sekolah rendah lagi.. cuma masih boleh tahan..

yup, aku ni terdiri daripada orang yang rabun tapi tak suka pakai spek.. sebabnya? aku ni memang pelupa.. bila makan kena buka spek, pastu akan lupa spek tu letak kat mana.. contohnya, di kedai makan aku buka spek.. pastu dah habis makan aku akan tinggal spek tu dekat meja tu.. selalunya bapa lah yang tolong aku bawa spek..hahaha

aku selalu nasihatkan rakan-rakan untuk jaga mata mereka.. aku jadi macam ni sebab baca dalam gelap lah.. hahaha..pastu tambah rabun bila dah diploma sebabnya menghadap laptop kan.. heheh.. sabar jak lah...

ada yang cakap i look different with and without my spec.. hmm???




sama jak pula kan.. hahahaha.. masih comel...wah masuk bakul angkat sendiri..wakakaka!!!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: