Tuesday, May 19, 2015

Selamat Hari Guru

Assalammualaikum,

selamat hari guru semua!! guru-guru dan pensyarah yang pernah mengajarku sampai sekarang.. terima kasih!!

kali ni aku pula sambut hari guru sebagai seorang guru walaupun hanya sebagai guru praktikal.. dan menjadi lumrah, setiap seorang kami diberikan tugasan masing-masing..dan aku incharge bahagian persembahan dan dikir barat.. dapat bayangkan tak macam mana seorang sabah ajar dikir barat?hahaha

well, jum bercerita berdasarkan gambar..




yeahh! ni lah anak-anak dikir barat yang aku namakan adiwarna junior.. hahaha.. kenangan dengan dorang ni macam-macam.. aku sampai patahkan pensil masa latih dorang.. ha ha ha ha.. tapi walaubagaimanapun aku tetap sayang dorang..

btw,
kalau bukan sebab dikir barat, aku takkan kenal student lelaki.. sebab aku kan mengajar budak perempuan ja.. hahaha..


well, hp aku memang bagi kat azam (tukang karut) pada hari tu.. so, memang banyak gila gambar selfie dan wefie yang mereka ambil.. hahaha.. tapi aku tapislah.. takkan nak post semua kat sini..hahahah


farisman ni adalah orang yang suka kacau aku kalau aku masuk relief kelas dorang..

me: farisman, kenapa diam je hari ni?

farisman: cikgu tak sebut pun nama saya dari tadi..

me: hazwan mana? hazwan orang penting tau..

farisman: cikgu, hazwan tak penting! saya yang penting! (sambil gelak-gelak)

hahahaha.. memang lawak.. aku tak perasan pun dia ada kat belakang tu..


sabahan mariii... hehehe.. cikgu akma dan cikgu naqiah.. kami memang berkejar ke sana ke mari sebab berada di belakang tabir..hahah.. agnes langsung tak sempat gambar,sebab dia duduk teknikal..huhuhu..


okay.. wefie dengan kak rohaya dan kak zue selepas persembahan koir.. merekalah yang banyak tunjuk ajar aku sepanjang aku berada di SMKDB..


aku tak tahu pun gambar ni cantik.. hahaha.. ada 1 gambar lagi cantik, tapi malas nak post..hahaha..


ni student aku yang datang jumpa aku masa hari guru.. hehehe..


okay, sekarang masa cikgu praktikal pula bergambar!!


cikgu sejarah vs cikgu pendidikan khas



kami cikgu PJ yang kuat!


cikgu pendidikan khas


okay, inilah antara penghuni bilik PJ.. hahaha.. yang tengah2 tu kak zue, cikgu tetap..ada yang ingat di praktikal..hahah


wefie dengan student upper 6..heheh

me: Aliah, cikgu dah nampak macam cikgu ke hari ni?

Aliah: tak.. cikgu nampak macam nak bertunang

^_^'



okay, last but not least.. i belanja gambar i sorang.. bukan selalu nampak aku posing macam ni..hahahaha...





♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: