Thursday, May 14, 2015

Mengira hari

"bila yang terbaik untukku, adalah yang terbaik untukmu, kan ku jadikan kau kenangan yang terindah..."- Kenangan terindah, Samson


Assalammualaikum...

mulai dari minggu ni aku dan rakan-rakan sepraktikal yang lain mula mengira hari untuk menghabiskan waktu praktikal kami.. hehehe.. ada 14 hari lagi.. soalan yang aku sering ditanya adalah.

"cikgu rindu tak kami nanti?"

of course sayang.. anda semua adalah pelajar pertama cikgu.. pelajar pertama yang cikgu kongsikan ilmu dan pengetahuan.. serius, cikgu kongsikan semaksima yang mungkin...dalam masa gembira nak habis praktikal, timbul juga rasa sedih.. entah bila akan jumpa mereka semula kan.. Inn Shaa Allah ada masa aku akan datang lawat mereka..

memang waktu-waktu macam ni aku bagi ja id facebook, instagram, twitter, wechat untuk mereka add.. sebab aku taknak lost contact dengan dorang.. dorang adalah kenangan yang terindah bagi aku.. walaupun ada masanya aku menangis, merajuk, tapi serius semua itu asam garam.. aku tetap rasa gembira..

di sini aku semadikan antara gambar-gambar pelajarku..


kelas 507/508


kelas 309 (kelas relief)



kelas 404 (relief)



kelas 502


kelas 505/506
student paling ramai..43 orang.. hehehe...cikgu selalu marah korang kan.. maaf..marah tandanya sayang.. :)



kelas 509

kelas paling sedikit jumlahnya..tapi mereka ni lah yang tolong aku masa aku hilang handphone hari tu.. tukang siasat...hehehe..




kelas 503..

yang ni geng 1 malaysia..hehehe...sporting..best!



okay ni kelas 504.. hehehe.. sporting jugak..


team netball.. dari hari pertama aku bertugas aku dah ikut training dorang..walaupun aku tak reti main netball sebenarnya..hehehe


yang ni cikgu-cikgu yang sentiasa ada di belakang aku, menunjuk ajarku, berkongsi ilmu dan pendapat denganku.. terima kasih kak V,kak Roy dan kak Zue

p/s: ada lagi gambar aku nak kongsikan.. tapi belum masuk dalam laptop..hehehe..


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: