Tuesday, May 12, 2015

again.again.again


Sakitnya tuh di sini bila kita dah move on tiba-tiba mimpi benda yang lalu dan bangun tidur terus menangis..

aku ni, tak ada benda lain nak share selain kisah sedih aku.. ceit!mimpi buruk ni dah lama tak menghantui aku.. bila aku dah move on macam ni, tiba-tiba mimpi tu datang semula.. menangis pula tak ingat dunia.. nasib roomate tak terjaga.. hahaha..

dah lama berlalu pun, dan aku tak sangka ianya datang semula..gila lah.. aku anggap ni permainan tidur jak.. tapi tak tahan sesak dada menangis tu lah.. adeiii



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: