Thursday, April 23, 2015

cuti-cuti chicken pox

Assalammualaikum..

ada mood nak update blog aku update ja semua.. hahahaha...

hari tu masa sakit chicken pox, aku dapat MC seminggu lebih.. dan 3 hari sebelum MC aku habis, adik aku boleh pula buat suprise kat aku.. dia datang taiping tau tak?? DATANG TAIPING!!!!!

malam tu aku dah rasa macam something wrong somewhere sebab dia tiba-tiba minta alamat sekolah aku tau.. pastu aku bagilah location.. tak sangka pula esok pagi pukul 11 pagi dia terpacak depan rumah aku bersama dua orang lagi rakan dia..

rasa terharu gila, sempat menangis.. aku ni kan memang bingis (kuat menangis).. pastu ajaklah dorang pergi makan, pastu tiba-tiba rasa nak ikut dia balik kedah..hahahaha..


aku: kita singgah penang boleh kah dol?
adik aku: boleh bah!!
jaafar : kita pigi bukit bendera lah..mau?


gambar ni adik aku ambil.. first time pergi penang katanya.. hahahaha...


okay.. ni  muka orang-orang sabah kecuali hujung sana tu orang melaka.. tapi cakap macam sleng sabah sudah..


aku: dol, selfie kita.. hantar pigi group family..

adik aku buat muka..

aku: EXCITED LAH SIKIT!

.
.
.
.
.
.


ambil kau! dia buat muka ni.. automatik aku pun buat muka yang sama.. hahahah


ni lah bff adik aku kat uum tu..

aku: dol, berapa umur c jaafar ni?
adik aku: na.. sama umur dengan kau tu..
aku: aku fikir tua lagi.. hahahaha
adik aku: sama jak kamu tu.. perangai nda matang! hahahaha


anak bongsu DK.. hehehe.. 


aku candid gambar ni.. hahaha.. macam gay boy..dah lah baju matching..ahahhaha


"dol, cepatlah aku penat buat begini.."

tu yang muka aku jadi gitu.. hahahahah


"siapakah kau yang bakal berada di sisi seumur hidup?"

cehhhh


i heart you.. hahaha


sabo je lah.. hahahaha


okay ni feeling-feeling macam rumah sendiri.. hahaha.. nyamannyaaaa...


mereka...hehehehe


orang kata jangan masuk, dia masuk juga...haish!!


tengok ni, dorang mau betul duduk depan sekali.. gayat!!!!


esoknya adik aku bawa aku pergi padang besar.. hahahaha.. sebelum tu g deal keyboard dengan dealer dulu.. hehehe.. 

hajat di hati nak beli patung yang besar macam aku tu.. tapi, terfikir macam mana mau bawa pulang.. hahah.. adik aku cakap beli jak lah.. nantilah aku kirim dengan dia..hahhah..

dan, inilah hasil pendapatan aku di padang besar!



jersi penang,perak, sabah, dan chelsea.. hahahaha


kasut adidas.. wuuuu!!!

actually, hari tu student aku nampak aku dan adik aku..dorang ingatkan boyfriend, padahal adik kut.. hahahaha.. bila tunjuk gambar family baru percaya..

terima kasih kepada amirah sebab tumpangkan akak masa kat uum.. haha.. dorang seludup aku masuk uum.. 2 malam duduk bilik mira.. pastu tengok cicakman dan  APBH..hahahaha..


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: