Friday, April 3, 2015

Chicken pox day 3

Seperti biasa setiap pagi aku akan bangun dan mandi untuk merendahkan suhu badan.. memang ada yang melarangku mandi, tetapi bagaimana kalau suhu itu semakin tinggi?

semalam aku bangun,chicken pox sudah mulai kelihatan di seluruh muka dan tubuhku.. pada petang hari dapat pula berita buruk.. lect nak datang observe hari isnin nanti.. Inn Shaa Allah kalau dapat ku gagahkan, aku akan gagahkan mengajar juga...

tadi buat pertama kalinya aku rasa lapar teramat sangat.. aku minta qiah masakkan aku bubur dan air bali.. terima kasih naqiah!! sebab sudi melayan karenah ku ini.. dan tidak lupa juga pada agnes dan kellie yang membantu aku meletakkan ubat di seluruh badan, zaity yang membantu aku dalam persiapan observe hari isnin nanti, dan fifah yang membawaku ke klinik.. oh ya! esok mahu ke klinik lagi..

tidak lupa pada cikgu rohaya, guru pembimbingku yang amat prihatin akan keadaanku.. lepas ja dengar aku cakap aku rasa kena demam campak terus dia call suami dia untuk carikan daun semambu dan buah kelapa.. dan membawaku terus ke klinik.. hehehehe..

bila makan tadi buat pertama kalinya aku termuntah-muntah.. habis keluar semua isi perut.. tapi alhamdulillah feeling better lah.. harap-harap sempatlah baik ya..

chicken pox yang di muka dah bernanah dah.. huhuhu...
♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: