Friday, March 27, 2015

MSSD LMS Bola Jaring


Assalammualaikum....

rindunya nak menaip.. baru ada masa dan juga mood mau menaip untuk entry yang seterusnya.. heheh.. ini adalah pengalaman yang baru di sekolah sebagai guru praktikal..

okay, entry kali ni pasal event MSSD LMS Bola Jaring.. kebetulan sekolah tempat aku praktikal jadi tuan rumah.. dan secara tidak langsung kami pun sibuk menolong dan menjadi jawatankuasa.. ceh.. minggu sebelum tu aku pergi kursus kepengadilan bola jaring kat ipoh.. yang tu nanti aku cerita.. hehehe


okay ni team SMKDB bawah 15.. Alhamdulillah dapat tempat kedua..tahniah!!



pastu yang ni team bawah 18 tahun.. tak apa.. teruskan usaha..jangan putus asa ya..!


nak dijadikan cerita, tengah sibuk event ni.. dr. san penyelia LM aku ngan zaity datang pula.. tapi sanhat rugi sebab tak dapat buat kelas.. so, dr san cuma datang tengok buku rph dan juga memberikan nasihat serta peringatan buat kami ja..


tadaa!! tengoklah, seminggu dekat padang habis burn.. tapi cikgu PJ dengan panas tidak dapat dipisahkan.. bak kata dr san, kalau takut sangat panas pergi tukar kos seni.. hahaha

btw,

setelah sekian lamanya.. aku ditugaskan pula sebagai MC terjun pada hari perasmian penutupan..debar juga rasanya sebab Timbalan PPD LMS datang kut.. aduiyyaaii...


hahahaha... tengok teks tu..

memang banyak sangat kekurangan semasa mengacarakan majlis perasmian penutupan.. tapi itu sebagai pengalaman kan.. ada komen negatif tapi membina.. yang tak boleh blah ada yang komen gini, 

"ketara slang sabah dia"

hihihi.. itu memang tidak dapat dibantulah.. sebab memang bila jadi MC slang sabah aku tu akan keluar.. guna bahasa baku kan.. HAHAHAHAH...

okay, nanti aku cerita pasal lain pula ya.. bye!!!

sumber gambar: page FB SMKDB

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: