Wednesday, December 24, 2014

Semalaman di Aswara

Assalammualaikum...

minggu depan dah nak balik kampung dah.. macam tak sabar rasanya.. hehe.. btw, semalam untuk menghabiskan masa kami di minggu belajar ni kami pun ke aswara untuk menonton gabungan  wayang kulit kelantan dan juga edo ito ayatsuri ningyo (jepun)..

ingatkan kami akan berasa bosan, tapi sebenarnya tidak. sungguh menarik persembahan semalam..


wajiblah bergambar dengan banner kan.. walaupun tak dapat bergambar dengan orang belakang tabir.. hahahaha


masa mula-mula datang nampak vlogger ni lalu.. aku dah cakap, kalau aku nampak dia lagi aku akan panggil dia.. hahaha.. btw, dulu dia guna username 'Polkadot Doughnut' kat youtube.. tapi sekarang dah tukar pada 'Samad Maccaboy'..
serius aku lupa nama dia semalam..hahaha.. panggil polkadout doughnut ja..

kalau rasa tak kenal, cuba try test search kat youtube tu video dia.. lawak gila seh! hahaha.. dia antara fav vlogger aku selain anwar hadi, mat luthfi, dan maria elena..


wefie bersama.. kami sabahan girl..hehehe..



bertenggek di hasil seni orang.. dia kata  "do not touch" jadi bertenggek bolehlah... hahahaha


motif posing macam ni? hahahah  


orang kata orang seni ni orang halus,
tengoklah pada hasil seni mereka.. 

orang kata orang seni ni sensitif,
tapi bukan pada perasaannya,
pada keadaan sekelilingnyaa...


sebenarnya ni trip lect si naqiah dan yang ikut budak-budak bahasa melayu semua.. aku dengan mimie ikut jak.. jangan lepaskan peluang.. sudah free kan.. as student ni haruslah ambil peluang yang free2 ni..budget takdak.. hahaaha..




♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: