Thursday, November 6, 2014

Sekema


Pada suatu petang yang indah ketika aku sendirian menikmati angin sepoi-sepoi bahasa di jeti tepi laut di mana pernah menjadi saksi persahabatan, percintaan, dan kasih sayang aku bersama kawan-kawan dan juga dia. tiba-tiba telefon bimbitku berbunyi menandakan mesej masuk..

(wooo.. ayat.. hahah.. k! sambung balik.)

+ i'm sorry for all of things that i've done..

aik, lain macam ja bunyinya.. kerisauan terpancar di wajahku.

aku balas.

- for what?

+ semua yang pernah I buat dulu.. I rasa bersalah.

aku terus ketawa terbahak-bahak bagaikan orang gila di situ.. HAHAHAH.. padahal berseorangan.

- yang berlalu biarkan berlalu.. yang penting kita saling bermaafan.. btw, I pun nak minta maaf jugaklah!

+ no.. you've done nothing wrong.. semua salah I..

aik.. ni ayat nak buat comeback ka apa..

- kita dua buat salah.. sudahlah tu.. I dah lama lupa pun..

padahal masa tu memang masih duduk teringat lagi..sebab tu layan perasaan di jeti tu..

+ syukurlah.. kita masih kawan kan?

- yes.. why not..

lega! dia bukan nak buat the comeback.. HAHAH.. kalau tak meracau aku nak tanam balik sayang tu.. wakakakakaaa..


p/s: gambar di atas tiada kena mengena dengan cerita  




♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

Cik Puan iLa said...

Haaa..sape yang msg tu..jeng3.hehe

Akma Dk said...

jeng!jeng!jeng! heehehehe...