Sunday, November 2, 2014

November Rain

"nothing last forever and we both know hearts can change"- November Rain by Gun N' Roses


hari ni adalah hari kedua bulan november.. so, haruslah melayan lagu november rain pada bulan ini.. hahaha.. motif? aku pun tak tahu..saja ja nak buat havoc sikit hidup aku yang super duper membosankan ni..

sebenarnya,
hari ni dah plan nak pergi Putrajaya bersama-sama kawan-kawan sabahan.. tapinya, tak jadi sebab ada hal.. so, tak apalah.. duduk rumah, save duit, save budget, do revision (kononnya), and keep sleeping mood.. hahahaha..

berapa lama anda akan menghabiskan masa untuk menghadap facebook? mesti whole day kan?

soalan tu sebenarnya salah sebab aku ni takdalah menghabiskan masa hadap fb.. aku on ja, sebab takut-takut kalau ada perihal pembatalan kelas dan sebarang pengumuman penting ada kat situ aku takdalah ketinggalan.. yalah, sekarang ni orang nak post kat fb ja.. free la katakan..

so, sebenarnya kena tanya social networking.. paling banyak aku habiskan masa dekat blog dan juga twitter.. aku ni kan jenis yang meroyan tak tentu pasal.. always nak share benda kat twitter dan blog sebab tak ada pun orang kisah.. kalau kat fb, post banyak kali pun orang mengata.. hishh.. hishh.. nauzubillah...

so, bakal suami.. bersedialah untuk dimadukan dengan dua social network ni ya.. kalau anda boleh memadukan aku dengan bola dan games, apa salahnya aku pun madukan anda.. jangan madukan dengan madu betul-betul sudah, nanti ada juga yang kena baling dengan periuk belanga..hahahaha

post ni panjang menjela dengan perisian yang kosong.. biasalah orang meroyan kan.. tiba-tiba rasa rindu dengan life diploma dolu-dolu.. hihihi.. gelak sakan aku tengok gambar-gambar tu..eh.. dahlah merapu tu.. bye!

nah, belanja satu gambar konvo! 2011


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: