Monday, November 3, 2014

Cinta Terbaik

"meski ku bukan yang pertama di hatimu tapi cintaku terbaik untukmu"- Cinta Terbaik by Cassanda Band


semalam pergi karaoke dengan budak-budak sabah.. first time karaoke dengan dorang ni 2 jam lamanya.. bukan tak biasa, dah lama tak buat.. kalau dulu dekat penang, kitorang pakai lagu..masing-masing nyanyi 10 lagu, so bila pergi ramai-ramai rasanya berapa lama duduk dalam tu? hahahaha..

plan tiba-tiba ja.. tapi okaylah, boleh release tension kan.. lagi-lagi aku ni yang memang suka memekik di dalam bilik.. kalau pergi karaoke puas rasanya.. yalah, masing-masing ada cara untuk melepaskan tension.. ada yang suka pergi shopping, dan aku pilih karaoke.. HAHAHA..

so, aku nak share satu lagu yang kawan master nyanyi semalam.. sedap lagu ni.. btw, bila dia nyani lagu ni di mataku terus terlintas wajah seseorang.. siapakah? biarlah rahsia.. apa yang aku nak cakap, di ketika ini memang dia yang aku sedang sayang.. ceh... sayang bukan maksudnya bercinta kan..


nah, apa lagi.. layankanlah.. pada firasat aku, bila anda layan lagu ni dan terlintas wajah seseorang pasti dia yang anda sayang saat itu. kalau terlintas wajah ramai orang.. hmm.. tau tau lah cheq nak kata apa..

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: