Saturday, October 11, 2014

Zumba yeahh



Assalammualaikum dan selamat pagi~~!!!!

hari tu aku cerita dah pasal detox water kan.. kali ni biar aku cerita pula pasal one of my drug.. hehehehe... 

ZUMBA!! yeahh.. sejak aku dah mula berusaha untuk menurunkan berat badan (tahun lalu), aku memang selalu berzumba di dalam bilik.. memandangkan aku ni jenis yang segan nak berjogging seorang diri di luar, maka aku mengambil inisiatif untuk bersenam di dalam bilik saja...

oleh kerana aku ni minat muzik, minat menari.. so, aku ambillah keputusan untuk cari-cari fitness dance (zumba) ni kat mana-mana channel di youtube.. jadinya aku boleh exercise sekurang-kurangnya 20 minit per day tanpa rasa bosan.. he he he he..

kesimpulannya, jika ada yang jenis malu nak berjogging and malas buat exercise outdoor macam aku ni.. boleh cuba zumba.. cuba sendiri kat dalam bilik.. aku pun malu sebenarnya nak berzumba..bila roomate aku takda kat bilik baru aku berzumba..hahahaha.. gila!




♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥