Tuesday, October 28, 2014

we're in adi putra's house

He's a sweet-talkin', sugar coated candy man- Candyman by Christina Aguilera


Assalammualaikum..

rasa macam lama pula aku tidak menaip kan.. hehehe.. sebenarnya tiada idea nak tulis apa benda dalam ni.. yalah, aku pun bosan nak layan heartbroken yang tak broken sangat ni.. cumanya fragile laa.. dah berjaya sambung-sambung balik dah.. hihi...

well,
semalam aku jumpa adi putra.. yeahhh!! bukan adi putra yang pelakon tu, tapi yang genius matematik tu.. yang bestnya jumpa dalam keadaan tak formal, di rumah ladang mereka yang bertempat di kelumpang.. mulanya macam segan juga sebab ayah dia ada.. tapi, family mereka sangat sporting, sempoi, dan baik hati.. teringat pada mama dan bapa di kampung..hehehehe..

yang bestnya bila ayah adi ni try kebolehan adi kat depan kami.. serius, aku sangat excited dan berdebar-debar.. tapi, memang terbukti kegeniusan budak adi ni.. ku kagum padamu adi, tambah kagum..

masa first time tengok adi putra aku macam tak percaya, serius terus terngiang-ngiang semula buletin utama menyiarkan kisah adi putra ni.. argghh.. aku memang teringin nak jumpa dia.. hehehe... akhirnya dapat jumpa juga.. terima kasih pada kawan serumah naqiah!!

nah, belanja satu gambar
 abang adi ni siap cakap, "ni lah first time orang nak ambil gambar, sebelum ni takde pun.."




♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: