Monday, October 13, 2014

Selamat Berbahagia Maer!!

Assalammualaikum wahai diariku,

selamat menjalani minggu sebelum cuti midsem.. @_@

semalam tanpa dirancang aku shoot ke klang untuk menghadiri majlis perkahwinan mantan JPNR Penang dulu si maer gonzales.. hahahaha..

aku pun sebenarnya tak sangka aku dapat pergi.. nasib baiklah si shaq ni sanggup datang kl ambil aku.. ha ha ha ha.. kalau tak memang aku tak dapat datanglah...

so, bila dah jumpa Shaq ni.. memang asyik gelak ja la.. sebab dia ni suka buat lawak then apa yang keluar dari mulut dia tu aku rasa lawak.. 



lepas tu, jumpa semua orang yang dapat pergi.. zharif, paan, n TQ.. rasa best sangat.. banyak cerita.. dah 3tahun+ kut tak jumpa.. aku lepas praktikal masa diploma dulu dah tak jumpa..hishhh.. dapat nak ubat rindu.. tapi, lagi best kalau semua orang ada... he he he he....

so, dengar-dengar next boss besar Zharif punya turn.. wah.. ke somban lah kito kan..hehehehe.. banyak gila member kawen tahun ni.. bulan 12 lagi Inn Shaa Allah wedding batchmates.. huhuhu

doa-doakan turn aku cepat sampai k.. Amin!!


HAHAHAHAH


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: