Wednesday, October 8, 2014

Detox water


okay, hari ni aku mau cerita pasal Detox Water pula.. hehehe.. sebenarnya detox water ni adalah campuran dari buah-buah ataupun herba-herba untuk mempercepatkan proses penghadaman dan pembakaran lemak ketika buat senaman.. ceh! skema ayat aku..

sebenarnya aku dah pernah try benda ni masa zaman diploma dulu..cuma aku tak tahu yang benda tu detox water, yang aku tahu sedap aje..hahahahaha.. well, tak hairanlah masa time diploma dulu aku ada ramping sikit..wakakaka...


dan sekarang aku dah start balik benda ni since aku punya proses pelawasan tak berapa nak menjadi (oppss!! sorry cerita) and since berat badan aku dah naik semula ni.. HAHAHAHA... so, setiap pagi aku akan minum campuran~~~~


limau + teh hijau + air suam 

tanpa gula ya kawan-kawan.. hehehe.. adalah aku baca  pasal resepi detox water ni.. dorang letak dalam peti sejuk.. tapi aku lebih suka kalau minum suam-suam.. sebab aku tak berapa suka minum air sejuk.. huhuhu.. (maybe sebab dekat rumah pun kami tak letak air dalam peti sejuk).. so, terpulanglah pada diri masing-masing kan..

sebenarnya, memang berhasil juga minum ni tau.. aku berani cakap sebab aku dah pernah amalkan dulu kan.. hehehehe.. so, kalau nak try! dipersilakan.. boleh juga buat resepi sendiri.. ni resepi aku yang aku tak tahu tiru dari mana.. heheheheh.. 


p/s: nanti kalau ada progress penurunan berat badan aku share la ya.. tapi apa yang penting aku punya sistem penghadaman ni.. -,-



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: