Tuesday, October 7, 2014

Ben Afflect depends Islam

Assalammualaikum,

sekarang ni hangat sangat diperkatakan tentang Ben Afflect yang depends Islam dalam satu wawancara.. Ben Afflect ni adalah pelakon terkenal hollywood.. nampaknya banyak di antara video mengenainya telah di padam oleh pihak youtube..nasib aku masih gagah mencari sebab aku nak tengok betul-betul wawancara tu..

memang dia depend Islam, which is aku sebagai orang Islam pun mungkin tiada keberanian itu.. dan nampaknya, pengacara wawancara itu tidak membiarkan Ben Afflect terus berkata-kata.. so, memang susah nak faham bila Ben Afflect bercakap, pengacara itu bercakap juga..

dan, tiba-tiba aku nampak ini di facebook.. agar aku lebih faham apa yang Ben afflect sampaikan..



tanyakan pada diri, pernahkah kita mempertahankan agama kita macam mana dia lakukan? mungkin ada yang cakap sekadar untuk mencari publisiti murahan dan untuk mempopularkan rancangan.. tapi apa yang aku tengok, dia bersungguh-sungguh mempertahankan..

ambil iktibar..

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: