Monday, October 20, 2014

bayangan gurauan

we were always meant to say GOOD BYE- Already gone, Kelly Clarkson

hari ni aku melakukan pekerjaan aku yang tidak berbayar lagi.. iaitu, STALK.. wakakaka.. punya la tidak ada pedoman hidup.. asyik stalk orang ja.. nak buat apa? aku suka.. by the way, aku bukan stalk ex boyfriend aku pun (yaka?) , aku stalk orang tu.. ala.. orang tu.. hehehehe..

bila dah stalk orang ni, hasil yang kita dapat samada memuaskan hati ataupun rasa macam gila rugi stalk (ha.. perasaan rugi ni bagi siapa yang stalk akulah).. tapi sejak semalam, hasil stalk aku sangat memberangsangkan.. aku dapat sesuatu information yang sesuatu sangattt~~~ hahahaha..

jadinya, aku bolehlah melangkah tanpa rasa bersalah di mana ada yang tunggu aku.. sebab orang yang tunggu aku tu sudah pun mempunyai kekasih hati.. so, aku tak perlulah fikirkan dia lagi untuk menerima orang baru dalam hidup aku.. ceh... ayat over confident! nanti kau akan fikir juga kan?

what if dia betul-betul suka aku?
what if dia tunggu aku dan aku pula terima orang lain?
what if dia akan salahkan aku sebab tak kotakan janji?
what if aku akan kehilangan dia selamanya?

ha... itulah soalan yang selalu membayangi aku.. wakakakak.. so, soalan itu akan hilang begitu sahaja.. don't look back buyay.. he deserve better than you!

so, hasilnya yang sebenar adalah..aku dah tak menangis bila tahu dan aku tak sakit hati..gembira adalah lagi.. maknanya?? i'm already cured!! 

psstt, yana.. masa depan aku dengan dia yang kau nampak tu dah tinggal kenangan..hahahahaha

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: