Tuesday, September 30, 2014

Wedding dream..




aku pernahlah berbual dengan mama pasal wedding dream aku.. ceh! aku dengan mama takda rahsiah tau.. hahahaha..

so, aku cakaplah dengan mama.. aku taknak wedding yang grand, kena ada pelamin 2, 3 besar-besar.. aku nak buat santai ja.. aku taknak duduk lama-lama dekat pelamin tu..aku rimas.. aku taknak majlis yang terlalu besar. cukuplah sederhana saja.. bukan sebab budget, tapi membazir pula kan..

tapi kata mama, i have no choice.. bapa terlalu banyak kenalan baik dan of course semua nak datang wedding.. nak, taknak, kena buat macam abang-abang and kakak aku punya wedding juga.. hahahaha.. 

sebenarnya yang aku tak suka sangat tu kena sanding lama-lama.. well, aku ni kan manalah pandai control ayu sangat. nanti aku terbungkang, terkangkang atas pelamin.. hahahaha.. 

oleh kerana mama will be my wedding manager nanti (as usual), aku akan serahkan semuanya kat dia.. wakakakaka...

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

wahh...ada sdh weeding dream ni sis..ada tanda2 kah ni?? hehe..moga tercapai impian ya..:)

Akma Dk said...

hahahha..tidaklah kak.. saja berbual kosong ba tu..