Thursday, September 4, 2014

Unexpected dialogue

di kala petang yang indah sebelum beberapa hari berangkat ke kandungan ibu suluh budiman...


mama: ayu kecil sudah ada.. buyay kecil bila lagi?

semua mata tertumpu kepada insan yang bernama buyay itu..

buyay : ketawa (buang kes seperti selalu)

mama: jadi suruhlah bapa buka calon-calonnya??

buyay: (dalam hati) aik, sejak bila bapa ada calon-calon ni??

buyay: kalau dia sanggup tunggu aku dalam 3, 4 tahun lagi okay lah..



btw, aku tak kisah pun kalau nak dijodohkan dengan sesiapa.. hahahaha.. tapi aku tak mahu impianku dihalang.. kalau dia sanggup ikut sekejap impian aku sebelum aku menjadi pematuh suruhannya buat selamanya, sangatlah ok.. hahahah...

sebenarnya, tak terfikir pun lagi pasal tu.. apatah lagi bila ditanya pasal boyfriend.. just follow the flow.. lagi bagus kalau tak payah bercinta kan..

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: