Sunday, September 7, 2014

new semester

"my heart is full and my door is already open.. u will come anytime you want..."~ She will Beloved, Maroon 5

Alhamdulillah akhirnya dah sampai tg. malim.. dan dah sampai rumah baru.. suasana baru yang macam di kampung.. hahahaha.. sebab rumah kami belakang dia kelapa sawit.. tak boleh cerita hantu, nanti housemate takut.. wakakakaka..

btw semalam aku dah hampir-hampir ketinggalan flight.. hahaha.. imegresen dah tutup masa aku masuk.. gilo.. pastu aku lak duduk sebelah couple spanish (sebab aku dengar dorang cakap spain).. sabar jak la bila mereka bermadu kasih di sebelah aku.. wakakaka.. aku macam biasa, lepas makan akan tidur sepanjang flight...

sesampainya d klia, aku jumpa 2 orang kawan yang juga 1 flight tapi tak terjumpa dalam flight.. apa boleh buatlah kan..naik bas ke pudu pula dengan 1 kumpulan orang pakistan yang semuanya lelaki.. memang rasa takut juga.. tapi buat-buat berani lah.. letak beg dekat perantaraan.. hahaha...

aku rindu damia sebenarnya.. arghh.. dah jumpa member-member rumah.. nanti nak jumpa member 1 batch pula nanti.. hahaha.. pada mulanya jadual memang cantik, tapi kenapa jadual menjadi sebegitu rupa?? haduiii.... 

okaylah.. nak siap-siap menyopping barang keperluan pula.. hihi.. bye!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

Cik Puan iLa said...

selamat kembali belajar! Rajin2 buat assignment tau.;)

Akma Dk said...

baiklah..heheh ^_~