Thursday, September 25, 2014

Mengidam ka?

Adehh.. masalah betul lah.. aku ni.. orang lain yang mengandung, aku yang mengidam.. apa masalahnya? cis. hahaha..

kalau dulu masa kakak aku mengandung aku mengidam cappuchino.. sampai tengah malam cari.. terbau-bau.. sekarang ni, kakak ipar aku mengandung aku mengidam KFC.. adehhh.. tersiksa jiwa dan batin makk...

sebenarnya, aku pun tak tahu aku mengidam atau tak.. sebabnya aku memang dah lama tak makan KFC.. betul.. lebih 3 bulan dah tak makan.. sekarang ni asyik termimpi-mimpi, terbau-bau.. adehh.. sakit pula jiwa makk.. dari minggu lepas hajat nak makan, tapi tak berkesempatan.. tak pa! minggu ni akan ku lunaskan juga.. wakakakakaaa (simbut sala)

semalam kan besday aku..pagi-pagi lagi yana hantar voice mesej nyanyi lagu besday dengan suara berbisik.. seram yawww!! dah lah subuh-subuh.. hahahaha.. btw, terima kasih kepada semua ucapan dan doa..

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

1 comment:

ChiQ Azza said...

hahahaa.. kes berat ni..