Friday, September 12, 2014

Down

Assalammualaikum,

semester ni kelas aku sehari satu kelas ja. geram pun ada.. tapi kan, kalau mau merge pun cuti lama-lama aku mau ke mana kan.. so, aku biarkan ja dia begitu..

btw,
sem ni ambil subjek 6 hours lagi.. haiyya.. dan salah satunya adalah subjek KPD.. tengok lectirer pun dah okay.. rasa macam pernah tengok, tapi di mana ya? ha ha ha ha.. bila second class baru aku perasan pembawaan watak dan wajah lecturer tu macam dia. ya, dia.. aku apa lagi terus ambil fon dan mesej dia,

- "kenapa muka lecturer ni macam awak?"

+ "yeke? tapi saya handsome lagi kan?"

aku dah tergelak baca mesej dia.. perasan.. tapi yalah kut.. ha ha ha..

lepas tu, tiba-tiba kami dapat cerita yang kurang memuaskan hati seantero kelas kami di mana kelas tu akan diambil alih oleh lecture lain..oh no! jangan ambil dia dari kami, kami tak rela!! hahaha.. masing-masing meluahkan rasa ketidakpuasan hati.. apalah nasib~~


doakan yang terbaik buat semester ini. ^_^


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: