Friday, September 12, 2014

Kaku #1

"kau ada masa tak?"

aku mendongak dan berhenti menulis laporan.

"kenapa?"

Khai tarik kerusi sebelah aku.

"aku nak confess.."

"huh? confesslah.."

"aku suka.. suka.. suka.. suka.."

PAPP!! berbunyi meja ditampar oleh tapak tanganku.

"SUKA MAR!!" tanpa sengaja Khai melatah.

aku tergelak.

"so, kenapa kau nak confess kat aku pula?"

"kau kan kawan dia.. kau tolonglah aku bagitau dia.."

hmm...mengeluh.. tak padan dengan form 3.

"kau pergilah confess sendiri.. gentle lah.. perempuan suka lelaki gentle kut.."

entah berapa lama Khai mengumpul kekuatan untuk meluahkan rasa dia dengan Mardiah. yang aku dengar cerita, Mar tolak dia sebab Mar kata dia jauh muda dari kami. kalau bukan kerana usia, pasti dia terima. aku? no komen.

sambung menulis laporan di buku laporan pengawas.

bersambung.

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: