Thursday, September 11, 2014

Apa Khabar?


siapa tak kenal Too Phat kan.. Rappers yang mula-mula muncul dekat Malaysia ni.. dianggotai oleh Joe Flizzow dan Malique.. aku minat dorang ni even masa tu aku tak tahu sepatah haram apa yang dorang cakap.. yang penting aku suka dengar..

tiba-tiba satu hari Too Phat tiada lagi.. yang tinggal hanya Joe Flizzow.. aku tahu dan sedia maklum bahawa Malique masih berseni dan masih tidak berhenti, cuma mungkin dia tidak mahu dipertonton lagi.. buktinya? teman pengganti masih meletup..

mereka berdua masih berseni, tapi aku merindui Too Phat.. merindui di mana Joe Flizzow dengan Malique di satu pentas yang sama.. sebab itulah masa mula-mula tengok mv ni, aku sebak.. hahahaha.. gila engkooo...

btw, 
jum hayati lagu ni.. ku tujukan kepada sahabat yang jauh di mata dan dekat di hati..


"kalau gagal merancang, itu merancang itu gagal"

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: