Sunday, September 14, 2014

Ahad yang sejuk



sejak aku duduk kat rumah baru ni (rumah sewa), aku rasa sejuk gila setiap masa. Pakcik aku adalah juga cerita kejadian orang kena intip kat sini. tapi dalam seminggu aku duduk ni, belum lagi aku nampak, ka aku yang tak perasan? forget it! ha ha ha ha ha..

semalam dah pening dengan mimie cari swimming suit, sport inner tak ada jual.. ada pun pendek tangan.. so kami main rembat ja mana kami rasa sesuai.. ha ha ha ha ha.. cap, goggle, and kicking board bella dah tolong belikan.. terima kasih bella.. love you! he he he he he..

di hari ahad yang indah ni aku duduk dalam bilik sambil ditemani oleh nescafe GOLD (sodap..) sambil mendengar lagu-lagu dari Fin Chemistry.. sejak laptop aku rosak, lagu-lagu dorang pun ikut hilng sekali.. nasib baik ada web ni,( http://www.reverbnation.com/finchemistry/songs ). boleh lah aku layan lagu dorang bila rasa rindu.. oh, ya! sebenarnya dorang ni kawan-kawan masa dekat penang dulu, pasai depalah cheq dengaq indie.. wah! (bukan before ni dah dengar mawar khayalan kah? koyaaa)

 eh, tengok tu.. macam nak hujan ja kan? ha ha ha ha. gelap sungguh.. ni kalau sambung tidur ni sedap juga.. ceh! kan dah kata.. kat sini rasa macam kat kampung..kelapa sawit huuuu... kalau kat kampung, belakang bilik aku hutan dah.. hahaha..

before balik sini hari tu, aku sempat kata kat bilik.

"bye bilik.. jaga diri.."

mama dah gelak-gelak.. adakah suruh bilik jaga diri.. uwaa.. rindu tau bilik kaler pink tu.. semua pink.. kaya tingkap pula tu.. hahahah.. jap jap jap.. aku nak memerut ni (ni pun nak bagitaukah..)

bye!



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: