Wednesday, August 13, 2014

Come back home


Assalammualaikum wahai diari kesayanganku.... ^_^

lamanya tidak update apa-apa.. yalah.. dengan lappy yang rosak dan ke'busy'an yang melampau (kononnyalah!) tak terfikir pun mau buka blog.. btw, aku berada di kampung dan akan kembali ke tanjung malim tak lama lagi.. haaaaahhhhh!! tak lama lagi cuti habis..

lagu di atas tu lagu korea. siapa yang kenal aku mesti tahu yang aku ni bukanlah pendengar ataupun peminat koreans artist.. cuma ada jugalah yang aku memang layan macam wonder girls dan LeeSsang.. dan semestinya Running Man kan.. tapi, lagu ni asyik keluar dekat radio dan aku pun TERRRminatlah lagu ni.. ceh!

ha ha  ha ha..

aku dapat anak buah baru.. Dayang Rafa Damia a.k.a Mia.. heheh..so, sekarang askar anak buah aku ada 3 dan semuanya perempuan.. masa kakak aku beranak hari tu, ada juga tanya aku bila lak turn aku.. sekarang jawapan aku dah lain, bukan "tak ada calon lagi", "tolong carikan", "habis belajar dulu" and bla.. bla.. bla.. sekarang jawapan aku, "DOA-DOA kan lah ya.." hehehehe..

untuk pengetahuan umum, aku telah men'deactive' kan facebook aku.. tapi aku akan bukalah sekali sekala.. hahaha.. just nak tengok update ja. lepas tu aku deactive balik lah.. tapi mungkin aku akan slowly untuk tak buka facebook.. sekarang on twitter ja la.. tapi aku rasa nak delete juga akaun tu.. dan akan datang aku hanya aktif berblogger.. memang niat aku pun nak hidup tanpa laman-laman sosial ni.. hehehe.. dan facebook adalah first step, kalo aku boleh  tahan tak buka facebook. maknanya aku akan delete yang lain.. heheeh..

cuti ni, aku tak sempat nak terokai sandakan lagi.. ingat nak pergi Pulau Penyu.. tapi tak sempat sebab perintah berkurung dekat perairan sandakan kan.. hehehe... Inn Shaa Allah akan datang aku akan ke sana :)

rasa macam dah penat cerita.. nanti aku taip lagi..

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: