Thursday, June 12, 2014

World Cup 2014

"kerna hanya perasaan rinduku yang dalam padamu ku pertahankan hidup"~ Pemuja Rahsia by Sheila on 7


world cup 2014 dah tiba.. jangan lupa juga nifsu Sya'ban akan tiba.. mari kita sama-sama buka buku baru dan mengubah diri kita ke arah yang lebih baik.. Inn Shaa Allah dipermudahkan..

kalau nak ditanya aku ni sokong team mana untuk world cup, dulu, kini, dan selamanya aku tetap sokong Brazil.. ha ha ha ha.. yang lucunya aku tak tahu pun line up mereka ni siapa.. sebab dulu masa aku tengok ada Ronaldinho kut.. HAHAHAH


so, team kedua jadi pilihan adalah SPAIN.. hehehhe.. fernando torres dan David villa.. ni ceritanya sebab aku ikut tersokong team ni masa world cup yang lalu bersama member-member diploma.. hahahha.. dan untuk kali ni aku akan sokong dorang lagi.. 


dan last but not least, KOREA.. hehehehe.. sokong team asia pula kan.. 


hehehhe.. aku ni tak adalah gila bola sangat.. duduk sekali tengok ja dengan family dan kawan-kawan.. kali ni world cup tengok dengan family dekat kampung.. mesti havoc! mesti abang-abang dan adik aku duduk berkumpul.. mesti akan ada banyak maggi.. kah!kah!kah!

tapi selalunya bila ada budak-budak kampung yang join sekali ikut tengok, bapa takkan bagi aku join tengok sekali.. hahaha.. 

buyay, world cup world cup juga.. jangan lupa nifsu sya'ban dan ramadhan yang akan tiba.. hehehehe.. Inn Shaa Allah..


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: