Thursday, June 5, 2014

Wedding Mira N Ganu + Reunion HM110

Assalammualaikum,

lama aku menghilang dari menulis.. ececece... kata baru balik taklah juga.. tapi line teruk sangat.. entahlah kenapa macam ni.. jap gi mau lepak library lah.. kalau duduk di rumah study entah ke mana.. he he he..

btw,

baru-baru ni aku ke Penang, bermalam di rumah sewa c emy (kawan masa diploma dulu..) sebab nak attend majlis kahwin kawan diploma Mira N Ganu.. dorang dua ni couple since kami diploma lagi.. happy gila tengok hubungan mereka sampai ke jinjang pelamin.. hehehe..

jumpa ramai kawan-kawan.. termasuklah MAMA kesayangan kami Puan N.. hehehehe.. lepas attend kahwin, kami ke The Ridge dekat Batu Kawan.. serius cantik! walaupun macam jauh sikit kan, tapi memuaskan! hehehehe.. ramailah pengantin photoshoot kat sana..hahah..

so,
tak ada gambar tak sah la kan.. hehehe

c Zayana Amyra a.k.a kakak.. housemate/roomate masa diploma dulu.. heheh.. dan jangan lupa karoke mate juga!

nah! inilah si mira N ganu.. hehehe.. sepadan kan?? moga bahagia hingga ke syurga!!

ini masa lepak dekat The Ridge.. heheheh.. wefie dengan monopod c emy..


us again.. heheheh...

okay... kena ambil gambar kat depan UiTM.. pergghhh!!! kenangan!!

terima kasih kepada emy dan kimi (boyfriend emy) yang sudi menemani diriku bila aku di penang.. hahaha.. terima kasih kawan-kawan, terima kasih kerana masih ingat padaku..

p/s: heboh juga bila mereka nampak aku naik 1 kereta ngan dia.. masing-masing tanya aku dah baik semula kah dengan dia...HAHAHAH.. btw, we're still friend! ^_^

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: