Friday, May 23, 2014

what actually..


hari ni kelas BI yang ku ingatkan terakhir, sebab aku dah nawaitu nak ponteng kelas minggu depan.. ha ha ha ha.. yalah.. aku kena gerak ke Penang kut.. nak attend kawan diploma punya wedding.. hehehehe.. tapi betapa sedihnya bila lect masih mau buat lecture. tapi yang bestnya, lect buat sesi lain bagi kami yang tak dapat datang kelas hari jumaat.. betapa baiknya lect tersebut.. terima kasih!

nak dijadikan cerita, tadi adalah kawan sekelas yang tanya apa sebenarnya yang perempuan lihat bila memilih calon.. errmm.. oleh kerana aku tak sempat nak jawab sebab hormat pada lect yang ada di hadapan.. biarlah aku ceritakan di sini.. tapi ini bagi pandangan aku.. perempuan lain aku tak tahu..

1. wajah tu tak penting, yang penting hati budinya.
- sebab tu adik-beradik dan kawan-kawan asyik complaint taste aku ni fail.. -,-

2. bukan nak kaya tapi yang penting mampu.
- as i mentioned early (cakap london mak!! hjahahah), kaya bukalah pengukur.. yang penting dia mampu memberi nafkah dan menyediakan keperluan anak-anak.. ^_^

3. bukan janji tapi bukti
- dengan umur aku yang begini ni.. aku tak mahu lelaki yang sweet talker, berjanji sana-sini.. aku nak BUKTI.. macam, tiba-tiba mak aku call, "nak, ada orang meminang ni.. kawan kamu katanya.. mau terima atau tidak?" HAHAHAH :D

4. cool dan gila
- heheh.. he can be my bestfriend, my enemy, and my shoulder.. ecececeeee~ kena cool dan tak kisah aku yang bermulut puaka ini.. hahahaha

5. respect 
- tak mahu paksa-paksa buat benda aku tak mahu buat.. atk mahu kongkong life aku dengan kawan-kawan. tak mahu ganggu aku dalam kelas.. take note! heheheeh

6. last but not least, mencintai ALLAH
- aku juga rindukan syurga.. jahat-jahat aku ni, puaka-puaka aku ni.. aku tetap rindukan syurga dan mahu seseorang yang boleh membimbing, dan bukannya mengambil kesempatan!

okay.. aku rasa membantulah ya jawapan aku ni.. tapi macam membantu bagi mereka yang nak mengorat aku ja (ADA KA???) hahahaha.. dahlah.. kalau nak tanya lebih lanjut.. bolehlah pm2 I ye.. i ni boleh jadi doktor cinta.. buktinya?? tak payah cakaplah.. aku dah menolong menyatukan orang sehingga diriku ini belum bersatu dengan my other half.. wakakakakaa..

dah! babai!!

p/s: i am runner, not a catcher.. aku suka dikejar dan bukan mengejar! ^_^

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: