Wednesday, May 14, 2014

aku psiko?


okay, baru-baru ni aku ada kenal dengan seorang kawan yang sangat excited berkawan dengan orang sabah. tak pernah ada kawan budak sabah katanya.. entah betul atau tidak..

so, bila dia ajak lepak.. aku kata aku ngah baca buku.. yalah.. da habis assignment semua aku pun nak habiskan baca buku yang aku simpan-simpan sejak Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur hari tu..

dia kata aku jiwang sebab baca novel.. aku cakap, aku tak baca novel cinta-cinta ni.. aku baca buku hitam! hahahah.. pastu aku ceritalah itu ini pasal buku hitam.. at last dia cakap apa tahu?

"takut pula saya dengan awak.. PSIKO la awak ni.."

aku? psiko? hahahah.. kalau dia cakap paranoid memang ya lah.. aku pun macam buat tak tahu laa.. sebab nanti kalau kita nafikan, dia cakap oprang psiko memang takkan mengaku psiko.. so, aku pun diamkan ja lah.. tapi still nak ajak aku lepak, aku cakap,

"tak takut lepak dengan psiko macam saya? nanti ada kena kerat 18 kang.."

hahahahah, dan dia?

 .................................................. (diam)

tahu takut!


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: