Thursday, May 29, 2014

2 days

'matahari masih jingga menyala cinta bagai bara'- Destinasi Cinta, Siti Nurhaliza

lama gila tak bercerita.. asyik sibuk buat 30 days challenge tu jak.. hahaha..

btw, cuti study week aku secara tak officialnya sudah bermula.. aku akan bergerak ke penang esok hari untuk melihat kawan diploma bersanding sekali gus buat mini reunion bersama kawan-kawan diploma.. heheheh.. excited baq hang!

btw,
dua hari berturut-turut aku menemani kawan yang asalnya penang dan tengah out-station di tg malim.. hahahha.. serius dia GILA + SENGAL.. dan serius dia boleh tahan dengan mulut aku yang puaka ni.. hahaha.. bolehlah lepak ngan dia n kawan dia kat karoke.. hahaha.. aku rasa duduk dalam tu bukan nyanyi.. asyik gelak ja..

tapi serius sempoi.. lama tak gelak macam hantu.. dia pun kata aku ni hantu.. at first dia cakap aku ni PSIKO sebab baca Buku Hitam.. dan dia tak expect aku seGILA ini.. hahaha.. dia buat gila kat aku, apa lagi? aku balaslah gila dia tu dengan hantu aku! kihkihkihkih!!

tiba-tiba rasa sunyi sebab dia dah habis kerja kat sini.. hahah.. sebab takda telinga dah yang sanggup tadah dan layan gila aku ni..fuh~
♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: