Friday, April 11, 2014

U.K.U.L.E.L.E

ketika mula-mula aku buat blog ni, aku ada cerita angan-angan mat jenin aku kan (KLIK SINI).. dan..dan.. dan.. aku dah capai salah satunya.. hehehehe.. siapa kata angan-angan mat jenin tak boleh jadi kenyataan? yang penting ada kesungguhan!

dan! jeng! jeng!jeng!






aku dah beli pun ukulele.. dan bolehla main.. siapa kata ukulele tak susah? bila da belajar men gitar macam aku kadang terkeliru dengan chord gitar juga.. HAHAHAHA.. tapi Alhamdulillah.. so, here aku sertakan video aku main ukulele buat pertama kalinya... maaflah, pronounsation tak betul.. dan banyak berhenti sebab sibuk scroll.. scroll.. HAHAHAHA

video



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

wahh! berjaya juga beli ukulele tu ya Akma... pakabar?? lama kak ndak menjenguk disini...hehe

Akma Dk said...

heheheh..itulaa...kbr bek..sya pun lama sdh menyepi...