Sunday, April 27, 2014

ng aking puso

ng halik mo na imis ku, bakit iniwan mo ako?- Halik by Aegis

rindu gila mau jamming ni lagu sama family.. pigi buka youtube tengok rakaman dulu-dulu.. hahaha..punya main lucu. dengan bapa yang umpan aubrey suwito itu.. hahaha... sebenarnya video tersebut diambil ketika aku mau panggi dorang makan.. tapi macam biasa, "LAST SONG!" hahahahaha...

u can count on me like 1,2,3 i'll be there- count on me by Btuno Mars

tengok lagi video dekat youtube how sweet lelaki tu propose girl dia dengan lagu ni.. arghhh!! walaupun video tu tak sedih, tapi aku menangis.. oh no, why? hahahaha.. sebab manis macam gula.. aku ni memang macam ni penuh perasaan..

hahaha.. sebab tu lah family aku suka membahan aku..tengok jiowang sikit senyum, ketawa sambil peluk bantal.. hahaha... tengok sedih sikit nangis.. tak senonoh..

bila diimbas kembali kisah aku dengan kakak aku kan.. dua-dua macam dah malas fikir pasal lelaki.. hahaha.. yalah, kakak pun kena kut macam aku.. tapi Alhamdulillah kakak kenal dengan suami dia, tak sampai setahun mereka  bercinta, mereka tunang sebulan pastu kahwin.. hahahaha...

suami kakak merupakan jiran depan rumah dan juga kawan kakak main masa zaman hingusan dulu.. yang paling seronoknya, kami tak perlu nak kontrol dan mengenali suami kakak. sebab kami dah memang kenal. HAHAHA..

pasal pujuk memujuk,

ya! bila aku cakap aku tak pandai pujuk orang, aku betul-betul memaksudkannya.. hahahaha.. entahlah, mungkin sebab kesan ajaran bapa 'SIAPA MERAJUK RUGI'

yalah.. masa kecil-kecil dulu, bapa takkan pujuk kalau kami adik-beradik merajuk.. sebab bapa nak kami jadi kuat dan tak cepat mengalah serta tak manja. Alhamdulillah.. sebab itulah kut kami adik-beradik ni tak kuat merajuk kecuali aku..

hahaha.. ya.. dalam adik beradik aku yang paling kuat marah, merajuk, menangis, ketawa.. macam-macam perasaan.. sampai dorang tak tahu aku ni sebenarnya tengah rasa apa.. hahaha.. tapi bila aku dalam keadaan merajuk/ marah, aku tak suka dipujuk, dikacau.. leave me alone atau aku akan tukar jadi monster.. haa... bayangkan monster bertugas jadi monster?? kekekekekee~~~

macam carca marba tajuk kali.. perasaan nak main keyboard ni kuat sangat.. okay! nak sambung buat assignment.. ^_~

p/s: don't worry, i'm still single and available.. HAHAHAH

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: