Wednesday, April 16, 2014

MASUM2014 di UPSI


Assalammualaikum~~

fuh! sudah habis MASUM fasa 1 dan sekarang kembali kepada kehidupan biasa sebagai pelajar.. suka-suka jadi sukarelawan MASUM sehingga tak buat assignment.. hihihi... gila! kalut gila!



okay,, kat sinilah aku bertugas selama seminggu++
first time jaga budak-budak ragbi..hahahaha... takut juga rasanya sebab macam ganas sangat permainan ni.. tapi, lama-lama jadi biasa.. HAHAH... dah tak heran tengok-tengok semua tu..kekekekee~~

btw, 
aku selalu melawak dengan kawan-kawan aku yang aku nak player ragbi.. sebab dorang boleh angkat aku (maybe!hahhah) kan dorang tagap-tagap!! kata orang sabah.. hahahah.. just kidding lah!



inilah kami.. sukarelawan ragbi.. yang belakang aku tu Vanue Coordinator kami.. Abg Azim.. sempoi!! hehehehe.. jiwa muda remaja macam kami juga.. boleh masuk kepala.. HAHAHAHA




hihihi.. kami lagi! tapi baju warna biru... 


errmmm.. dah kenapa aku paling ketot ni?? hahahaha...


ini last day.. heheheh.. kesian, baru boleh ambil gambar..


bersama spanduk.. hahaha... tengok semangat aku tu.. 

UITM tetap di hatiku..

UMS?? hahah.. hajat tak kesampaian.. rezeki aku menimba ilmu di negeri orang dan bukan di negeri sendiri.. :')


agak-agak baju tu besar atau aku dah gemuk gedempol???

both!

hahahahahha

so, the next day..
kami plan pergi ke Sungai Chiling bersama-sama untuk mereleasekan tension sambil menyejukkan badan yang seminggu berpanas. ermm, berpanas? hahahah


merancang untuk BBQ, tapi terlupa nak beli arang.. HAHAH..
not a big deal!!
kata budak sport science.. mesti daah belajar ikhtiar hidup.. HAHAHAH...

plus, abg Azim ada untuk hidupkan api.. wakakakakakaaa!!!


over tak over captain ngan VK.. hahahahah


yani, aku, dan Bie..muka sembam jaa...hahahhaha


ya.. masak! masak! heheheheh


semua tengok asap.. keajaiban berlaku.. tiba-tiba ada asap kut.. hebat tak hebat??? hahahaha



happy family~~~!!!



dengan si abg azim bemenunjukkan skill bermain gitarnya.. hahaha.. Si Katak!



bersedia untuk menerjah makanan!! hahaha.. sebenarnya dah habis makan pun.. wakakakaka




hahaha.. ini mak ngan bapak, si Farid kata.. kurengg!!
banyak cerita ngan captain ni.. tak sangka ehem2 dia ni duduk mengajar dekat tetabuan.. hahahaha.. nak ikut balik?? jum!




masing-masing sibuk mengerjakan makanan yang ada.. hahaha.. kebulurkah??


kami orang sabah..

yang main gitar nama dia Vhai, aku panggil orang tua.. kenapa? heheh,, tak payah ceritalah kan..
suara pun boleh cari makan. hihihihi.. 


aini? buat apa? termenung.. hahahah.. assignment tak siap lagi?? lek luuu!!! hihhihihihi


banner ragbi sampai ke sungai Chiling.. kau ada?? hihihi....


captain lan, farid and me.. hahaha.. semat gila gambar ni!!!


hahahaha.. gambar banner dalam air pulaa...

btw guys,
aku happy sangat kenal dengan korang.. hehehe.. walaupun mula-mula macam kekok, tapi tak sangka kita semua satu kepala kan..
aku harap sangat lepas ni, kalau terserempak kat mana-mana korang tak segan nak panggil aku.. hehehe.. 

maaflah sebab aku ni tak sopan sangat macam yang korang nak.. main 'aku, kau' ja.. sebab aku nak kemesraan itu terjalin.. hahahah.. semoga ukhuwah berpanjangan okay!!

and for all Rugby teams,
tahniah diucapkan..

pada UPM yang dapat tempat pertama,

UTM tempat kedua,

dan UIAM tempat ketiga.

hey Azril (UPM's player) sorry, tak sempat nak ucap tahniah!! tahniah okay :)

pada para pengadil dari Malaysian Rugby Union,

minta maaf jika ada tersilap kata dan terkasar bahasa, terlebih bergurau.. hehehe.. tapi encik-encik referee semua memang terbaikk!! sporting.. hehehehe

pada pengurus teknikal ragbi, abang Eddie dan abang Boyak,

terima kasih atas ilmu yang terlah diturunkan.. banyak yang kami pelajari hasil daripada tunjuk ajar abg berdua.. maaf juga atas ketidakkesempurnaan kami dalam menjalankan tugas.. 

semoga bertemu kembali semua!!



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

bestnya sis jadi sukarelawan MASUM ni... byklah aktiviti kan, pengalaman tu yg penting..;)

Akma Dk said...

betul tu kak tie.. dpt jumpa ramai org, dpt pengalaman baru..