Saturday, April 26, 2014

guling-guling


sila ketawa kuat-kuat sambil guling-guling atas katil.. admin kena TROLLLL!! hahahah

ehem!
sila serius!
.
.
.
.
.

TICKET CONFIRMED!!

hahahaha.. walaupun lepas sehari kan.. sebab aku habis exam 21hb, takut tak sempat kalau beli pada masa tersebut juga. hehehehe.. bukan tak pernah buat kerja gila dengan membeli tiket pada masa itu, tapi taknaklah terlalu rush.. macam tak bernafas pula nanti..

selalu blog ni jadi tempat aku meluahkan perasaan, pendapat, dan suara.. sebab aku ni susah sangat nak cakap masalah aku, aku lebih suka mendengar.. hahahaha.. hal-hal yang remeh temeh bolehlah aku share.. tapi bila masuk bab @#$@$%%% tu memang tak boleh buat apalah..

btw,
rindu ngan bear..
bila nampak bear kat karnival tu rasa macam nak beli.. tapi bila fikir, rasa macam membazir pula.. kat rumah aku tu bear aku lagi banyak dari anak saudara aku.. (sebab anak saudara aku tak main bear)..ex boyfriend bagi pun masih simpan.. hahaha.. siap peluk bawa tidur lagi tu.. binawe..pastu nanti exbf akan tanya, 

"mana bear saya bagi?"
"ada je lagi..kenapa?"
"baguslah.. ingatkan dah buang.."

aku rasa macam nak gelak kuat-kuat.. well, barang lain aku boleh buang.. tapi bear? no, no. no. lagi pun bear tersebutkan dia bagi before kami declare.. wakakakakakaa.. kenapa aku cerita pasal bear ni? sebab semalam ada 2 insan buka cerita pasal bear..

anyway,
tadi aku pergi pesta buku antarabangsa kat PWTC.. memang aku cari port buku hitam, fixi, legen, terfaktab and so on lah.. dan aku berjaya membeli 9 buah buku menggunakan baucer buku mama.. hahaha.. 

aku ni susah sangat nak keluar duit untuk shopping baju dan barang perhiasan perempuan.. hahaha.. tapi kalau buku, hehehe.. takleh tahan walaupun aku just pakai baucer buku.. hikhikhik..

mama ada nasihat kat aku,

"kau cari laki, pastikan jangan yang luki beras.. kau tu kuat makan"

hahahaha.. dan baru kini aku tahu maksudnya.. adoilaa.. aku ketawa sendiri-sendiri bila ingat apa yang mama cakap.. mama, mama, mama...

aku selalu macam ni.. rasa nak taip, tapi tak tahu nak cerita apa.. aku nak cerita pasal kekecewaan aku lagikah? arghh!! tak boleh selalu.. nanti ingat aku minah jiwang pula.. adoii.. hahahah.. awalaupun sebenarnya ya!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: