Friday, March 14, 2014

Untitled again


teda mood la mau buat keja padahal punya main banyak kerja..hurrmmm...

sejak kejadian tok bomoh tu, habis kelas dijadikan tempat untuk membahan..memang lucu lah.. macam mana boleh lepas? siapa bayar? isk.. sampai lect aku cakap benda tu sudah sampai di jordan dan warga pelajar malaysia yang duduk di sana digelakkan beramai-ramai.. wuisshh...

aku banyak benda mau buat, tapi entahlah malasnya amat...
esok exam KOAM lagi.. mudah-mudahan la lulus.. jadi pasnih ada juga mata pencarian di sukan olaraga kan.. huhuhu..

sekarang aku tengah buat someone's work.. hehehe.. mau tolak pun tidak boleh.. niat memang mau tolong.. keluarga kan.. hehehe.. senyum-senyum sejalah masa.. adakah aku telah menggunakan bahasa baku sabah?heheh,, maaf kalau tidak faham..

semalam adik RE aku tegur dekat twitter kata tak faham kalau aku cakap sabah.. hahah.. memanglah, ramai cakap macam tu.. maybe slang orang sandakan ni laju dari tempat lain kan?
tapi dalam twitter memang aku suka merapu pun dalam bahasa sabah.. selesa sebab kadang orang tak faham :)

sekarang ni tanjung malim dah jadi udara tercemar.. aku memang tak payah cakaplah..debu sikit memang aku bersin memanjang, hidung keluar air.. masalah aku tak beli mask lagi..nanti esok pasar malam aku beli lah dekat kedai RM2..hahaha..jimat baa...


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

1 comment:

Aisyah Az said...

good luck for ur upcoming exam . =)