Sunday, March 9, 2014

111 Y-Gen on Broga Hill Pra-Malaysian Book of Record

Assalammualaikum dan selamat hari ahad..

heheheh..nampkanya post kali ni sungguh banyak gambar.. (macamlah post aku before ni tak banyak gambar kan?) kekeke. so, kena ada line wifi yang kuat supaya dapat ke blog ini dengan lebih mudah dan cantik.. kroikhhh~~~

aku nak cerita ni weii!!! ada nak baca tak?hahahah

semalam aku gi mendaki Broga Hill!! nampak tak aku bangga di situ.. well, maybe ada yang cakap,

"hek'eleh.. broga je pun.. tu pun nak kecoh ..hahahah"

tapi sebenarnya aku daki ni bukan sebab suka-suka.. yalah maybe aku join sebab aku nak suka-suka.. tapi yang bestnya ni bukan perjalanan biasa macam orang lain selalu buat.. ini adalahhhhh~~!!!!!!


111 Y-Gen on Broga Hill Pra-Malaysian Book of Record

hihihi..mana aku tak bangga... first time naik broga, dan first time jugalah ikut event ni.. event ni di organized oleh team YES Club.. ya..mula-mula aku ingat YES club ni celcom yes tau tak?? serius!! hahahha.. rupanya YES Club ni a.k.a Young & Extremely Successful Club.. hikhikhik.. maafkan saya... nak tau lebih lanjut p browse website ni lak http://www.yesclub.com.my/.. 

oleh kerana nak naik Broga pada subuh 8th mac, kami register 7th mac kat Publika.. serius, aku first time datang sana.. kata si bro MC Khairul a.k.a Remy Ishak (ha? serius Remy Ishak..aku tengok muka dia macam Pekin ja.. hahha) tempat tu adalah tempat kedua mahal selepas area KLCC.. rumah harga 2juta.. pergghh!! btw, berbaloi gak duduk situ kerana aku nampak Anuar Zain tengah lepak.. HAHAH.. haruslah aku excited sebab aku minat kut dengan dia.. nasib umur dia macam da baya pakcik-pakcik aku.. hahaha..



dah habis register baru dia bagi briefing pasal program tu.. btw, kami ni under adik Kak Lina, Needa.. perangai sebijik kak lina.. hehehehe..bila dengar briefing dan keadaan masa tu serius aku ingat life style aku sebagai student hotel management.. yalah sebab kami kan banyak buat event, macam tu lah meriahnya.. arghh!! rindunya.. 

dah siap briefing baru gerak ke Broga.. konvoi dengan semua peserta.. bukan dari Malaysia ja tau.. ada gak orang Singapore yang join sekaki..hehehe..



ha... ni lah nombor giliran kami.. bukan sebenarnya, ni kumpulan kami.. heheheh.. macam lumba lari pun ada kan.. heheheh..


before naik stretching dulu.. heheh..apa yang penting??!!! GAMBAR... hahaha



hahahha..macam biasa, susah nak cari gambar aku yang senonoh.. macam mama aku selalu tegur "cuba ambil gambar senonoh sikit.." hahahaha.. nanti aku akan jawab. "napa..mama nak bagi calon menantu tengok gambar saya kah??


ha.. ni lah pemandangan dari atas broga.. heheeh.. 


ya!! kamilah bakal cikgu PJ yang pengGAYAT semua.. hihihi.. serius tak rasa pun boleh daki setinggi tu.. sebab gayat..nasib gerak masa gelap kan.. and tak nampak keadaan masa tu..nampak ramai yang berhenti.. kami naik ja.. memang dah terpecah dari group masa tu.. hahahah


haa... nampak tak? siapa pernah solat berjemaah kat atas Broga Hill?? ni yang aku tabik dengan organizer program ni.. dorang tak abaikan seruan agama.. memang awak-awal dah diingatkan untuk bawa air untuk wuduk.. big clap!!!


yeah!! dah siang.. heheheh..tapi berkabus sikitlah masa tu..sementara tunggu matahari berbual-bual sikitlah dengan bro Khairul tu..


hihihi.. gambar aku tang ni boleh masukkan dalam kategori senonoh tak?? hahaha.. agak-agak calon menantu boleh tertarik tak? hahahhahaha


us... heheheh.. muka happy walaupun penat.. sebab dah nampak sebenarnya betapa gayatnya..hhahah


motif?? ahhahah..ayu sangat pose Rai tu...


jeng..jeng..jeng./.. inilah adik kak lina si Nida.. heheheh...


dah macam terang dah.. kami semua kumpul untuk bahagi kumpulan mengikut bulan kelahiran.. hehehe.. percaya atau tak bulan 9 hanya 5 orang ja.. HAHAHAHA


haa.. ni Bella punya group kelahiran.. bulan 6.. ^_^


ni comfirm senonoh kan? hahahaha... 


chiq punya pose..walaupun lutut tu masih sakit sebab terbang tak tentu arah masa main netball last week...heheheh


batu belah batu tak bertangkup..maaflah orang overweight duduk di atasmu..hahahaha


'welcome to the hotel california..'

hahha..entah kenapa lagu tu keluar dari mulut aku pas tengok gambar nii.. hehehehe


aku dengan bella macam dah buat iklan gigi dah.. hahahaha


heheh...cantik tak???


last but not least, gambar dengan banner.. hgehehehe...

terima kasih YES Club sebab anjurkan program macam ni.. aku suka! terima kasih berjuta-juta kasih juga kat bella, chiq, dan rai sebab cekal hati untuk datang juga.. hahah.. cari lelaki teman, takdak yang nak.. busy katanya.. hehehehe...Alhamdulillah selamat sampai dan selamat pulang..

btw!!

SELAMAT HARI WANITA SEDUNIAAAA!!! hehehehe

"tatang hatinya bagai permata,
ruangkan masa untuk bersama,
bilang padanya kau sayangkan dia sepenuh jiwamu..

tenangkan hatinya bila resah,
setia di dalam ceria dan duka,
itulah saja balasan diminta seorang wanita..."

- Wanita by KRU

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: