Sunday, February 23, 2014

Agnes Keith House

Assalammualaikum dan selamat berhujung minggu..

okay! sudah seminggu sampai tg.malim baru mau update blog.. biasalah..sakit jiwa..HAHAHAH.. busy sangatlah..

btw, masa cuti ku tak dapat tunaikan impian aku untuk gambar sandakan. tapi aku dan adik aku pergi Agnes Keith House.. well, siapa tak kenal Agnes Keith bolehlah search ya.. beliaulah yang namakan Sabah negeri di bawah bayu..hehehehe...

hheheh, btw, masuk kt agnes keith house tu kena bayar rm2 per person.. tapi entahlah, maybe aku dan adik aku ni nampak macam student, orang tu tanya..

kaunter: ada student card ka?
me: ada.. banyak...dol?kau ada?
adik : ada..
kaunter: yang masih valid..

HAHAHAH..aku baru mau kasih keluar semua kad uitm aku..nasib bek upsi punya ada.. then, aku da adik aku pun masuk dengan FREE..keh!keh!keh!

serius masa masuk... meremang bulu roma. rumah tu sangat cantik.. aku dan adik aku dah berangan-angan nak buat rumah gitu...hihihihi... tapi sayang tak boleh ambil gambar.huhuhu

aku dan adik aku pun jumpa satu spot yang boleh nampak 1 bandar sandakan..cantikk...mula-mula takut singgah sebab ada orang lepak..nasib pas kami pusing orang lepak tu takda sana...so, puaslah ambil gambar sana..hehehe..



hehehe...so, here i'am...
memang sejuk..sebab banyak pokok dan menghadap laut..


ni pula before masuk kawasan rumah tu...


adik aku nak candid.. tapi tak jadi.. hahahaha



ni lah dia rumahnya...
actually, rumah ni da rosak masa perang dunia kedua, tapi dibaiki semula dengan design yang sama di tempat yang sama..
adalah haunted story kat dalam rumah ni...kalau nak tau, kena datang sendiri...



TADAAA!!!!!! bandar sandakan...
tapi tak dapat ambil full sebab banyak pokok... hehehehe..
dapat ambl part ni ja...
kat mana aku dan adik aku ambil???



kt sinilah... hhahaha....
aku baru tau kewujudan tempat ni... durjna betul..nama ja 24 tahun hidup di sandakan..
best!


ambil gmbar dulu...
sayang kan tak di upgrade dan kena vadalisme.. geram betul!

kebetulan nama aku pula tu...


mencuba untuk ambil post di ruang yang cantik...hheheh




well..
ini roundabout sandakan yang sangat cantik dan harmoni...

adik aku kata-> ambil cepat! tempat ni pernah berbuih 1 ketika dahulu.. hahahaha

oky, oleh kerana tahun ni tahun mlawat malaysia ke sabah!! datanglah sandakan.. walaupun nampak macam tiada apa-apa..sebenarnya banyak yang ada di sini... 

SANDAKAN IS NATURE CITY..

mau seafood murah, marilah..makan sampai termuntah!! hahah



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: