Saturday, January 11, 2014

Visiting Kak Mas ^_^

"kini dengarkanlah dendangan tanda ingatanku kepadamu teman.. agar ikatan ukhuwah kan bersimpul padu" Untukmu Teman~ Brothers


Assalammualaikum... 

gambar di atas adalah gambar kak mas.. yes! she's one of the best person in my life.. hehehe.. kami kenal masa dekat Uitm.. ambil kos yang sama, duduk bilik yang sama, samapi rumah sewa pun sama.. heheh.. Alhamdulillah hubungan erat rapat sampai ke hari ini.. hehehhehe..

kak mas sekarang kerja kat semenanjung dan berasal dari Lahad Datu.. heheh.. dia duduk Kajang sekarang.. dan seperti sem yang sebelumnya, aku wajib jumpa dengan dia.. hehehe.. dan untuk sem ni, aku baru berkesempatan jumpa dengan dia masa study week.. heheh..


aku akui.. aku agak lambat nak bercuti.. sebab orang dah balik cuti study week, aku baru nak pergi bercuti..hehehe.. 


oleh kerana nak tunggu kak mas balik dari kerja, aku gerak dari Tanjung malim dalam kol 3 dan aku sampai di Kajang dalam pukul 5 petang.. cepat kan? aku pun terkejut.. sebab member aku cakap ambil masa 2 jam setengah.. tapi sebenarnya hal ni terjadi kerana aku tak perlu tukat train dekat rawang.. hehehe..


hehehe.. ini adalah wish aku dekat kak mas.. kalau mau tau, kak mas ni memang pandai masak.. heheh.. dia masak sedap wa cakap.. oleh kerana rindu dengan masakan dia, aku minta dia masak ayam kari dan kangkung belacan.. heheh.. 
nampak kan ikan goreng tu?
sebenarnya tu makanan untuk kucing dia, tapi aku nak makan ikan tu.. sedap.. ikan tamban... aku minta juga kak mas gorengkan.. hihihi..

malam tu, memang aku dah off diet aku.. aku makan sampai 3 kali tambah.. hikhikhikk.. *malu


dan seperti yang dirancangkan.. kami pergi melalak.. hahha.. lucu juga cari karaoke dekat Ampang Point ni.. siapa sangka ampang point ada karaoke? hahah...

oh ya.. gambar di atas tu kawan kak mas, orang lahad datu.. siti nama dia.. hehe.. dia pun boleh tahan gilanya juga.. macam kami..heheheheh...




penat karaoke 2 jam, kak mas dan siti terbaring sudah surrender.. aku sampai tak tahu nyanyi lagu apa sampai nyanyi lagu wonder girl.. hahaha..

toilet pun jadilah....



ni lift nak pergi karaoke kat sana.. heheh..naik lift baru tak sesat.. hahaha...


pas pergi Ampang Point kami pun menapak ke Mid Valley.. hahaha.. makan dan bershopping.. kononnya.. masuk dalam Daiso.. hahahaha..


kak mas beli big Apple.. dia teringin nak makan.. sampaikan aku pun join makan sekali.. heheh.. sampai kat rumah, melantak big Apple lagi.. pastu.. kak mas pergi jumpa abang Afiq.. aku tak ikut, tak larat dah.. hahaha...


heheh.. ni kucing kak mas.. aku ngah tengok tv, dia boleh pula landing dekat paha aku.. heheh.. 
kak mas memang banyak kucing.. heheh..

btw, happy sangat dapat jumpa kak mas.. heheh.. Inn Shaa Allah hujung tahun ni dia akan tamatkan zaman bujang dia.. uwwaaa.. dan masa aku cuti ni jugak aku first time jumpa abang Afiq.. aku tengok abang Afiq tu baik orangnya.. kepala pun lebih kurang senget juga macam kak mas.. hehehe.. macam aku jugalah.. tengok dorang memang sepadan.. doakan mereka jum! Aminnn44x!! btw, terima kasih banyak-banyak kak mas..heheh

eh.. nak cerita.. semalam lagi aku dapat cerita one of geng kami masa kat Penang akan kahwin.. heheh.. dia nak jumpa kami dulu before dia kahwin.. terharu sangat.. heheheh.. yang bestnya, dia dengan lelaki tu tak bercinta pun.. jodoh datang.. heheh.. Alhamdulillah... 

okaylah.. malam ni aku ada story ag.. tapi tunggulah esok kah, aku cerita ya.. hehehe.. bye.. dan selamat malam! ^_^


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

nain said...

kemaaa, sape geng penang yg nak kawen??

Akma Dk said...

kak eyna.. hehehe..ingt x?