Saturday, January 11, 2014

Unit Kesenian dan Kebudayaan punya family~

"sesuatu yang tak disangka seringkali mendatangi kita..itukah suratan dalam kehidupan atau sekadar satu kebetulan?" Suratan atau kebetulan

Assalammualaikum..

hari ni banyak pula post kan? heheh.. entahlah..mungkin mood nak menaip tu dah datang.. tambahan pula macam ada masa terluang... aku nak cerita pasal semalam.. hehehe.. ada orang belanja KFC..


ini adalah family Unit Kesenian dan Kebudayaan Kolej Aminuddin Baki..
dinner dekat KFC.. heheh..

okay.. aku akan kenalkan satu persatu..




-Syafiq Hasri-

bos besar.. hahaha.. dia ni MMK yang pegang unit kesenian dan kebudayaan.. 
semester 5
kos PJ (senior aku)

macam pak ustaz kan? hehehe.. padahal penari kolej dia ni.. hahaha..




-Bonde Cantik-

dia bergabung tenaga dengan Syafiq pegang Unit kesenian dan kebudayaan..
semester 5 juga..
kos Pendidikan Perdagangan aku tak silap.. hahha..

penyanyi Kolej ni..heheheh


-Syakila-

ni budak kecik Rakan Exco Kesenian dan Kebudayaan dan pegang unit teater dan koir..
jangan pandang badan kecil, dia penah dapat anugerah Pelakon Pembantu Terbaik dalam festa teater tau..

semester 3
kos Psikologi..


-Walter-

hehehe... ni walter.. teman aku asal sabah..
dia pun Rakan Exco Kesenian dan Kebudayaan juga...
dia pegang unit tarian dan teknikal..
heheheh.. dia ni penari kolej jugak.. hehehe.. 

semester 3. kos kaunseling


- Masni-

yang ni kecil comel ni Rakan Exco Kesenian dan kebudayaan yang pegang unit kompang dan qasidah...

jangan pandang badan kecil, kalau pukul kompang kalah tangan aku ni.. hehehe...
hebat seh dorang ni.. no 1 masa karnival baru-baru ni.. hehehe..


-Akma-

hahahah... ni kenal kan? peace yaww~~!! hahaha...

dia ni Rakan Exco juga.. pegang unit Band dan Dikir Barat..
semester 4. kos PJ.. heheh...

single masih dia ni.. hahahha.. tapi kena tahanlah perangai dia yang gila-gila ni.. hehehehe..
pencapaian setakat ni, anugerah penyanyi terbaik dalam bilik mandi.. hahahaha... main-main ja lah!

btw, aku happy sangat bekerja dengan mereka ni.. semua sporting.. dan 1 kepala.. hehehe.. bila semua ngam, kerja pun jadi mudah kan.. hehehehe.. okay.. ni ja aku nak ceritakan.. hahahaha..

eh.. eh.. hampir lupa.. terima kasih kepada yang belanja ni.. BIG BOSS..hehehe.. semoga murah rezeki okay!! aminnn44x..

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

wah! KFC tu...best lah makan2..
Akma: mmg seronok kalau kita kerja dgn org yg sama kepala dgn kita..best kan! pasti byk kenangan gila2..haha

Akma Dk said...

iya.. tu la kak tie.. hahah..siuk sgt!