Monday, January 6, 2014

laugh with me :)

Assalammualaikum...


lepas sudah killer paper untuk sem ni.. heheh.. 1 kelas tadi macam habis exam, padahal ada paper esok dengan lusa lagi..siap baling-baling kertas.. macam budak-budak.. hahaha.. Alhamdulillah soalan tak tough dan semua yang dah pernah buat kat kelas.. hehehe.. cuma kosentrasi tu terganggu sikitlah..huhu..

aku rasa aku dah tahu apa nak buat masa cuti sem ni.. hehehe..


gambar kat atas adalah gambar bandar sandakan pada tahun 1950's (tq kepada page North Borneo Historical Society's)..

cuti ni aku nak ajak sesiapa pun yang sudi menjadi mangsa melawat tempat-tempat ni.. hahah.. maksud aku lawat dan ambil gambar exactly angle dia.. hehe.. nak buat perbandingan dan koleksi sendiri.. heheh.. yala.. alang-alang teman mama aku turun bandar setiap minggu dan mengukur sandakan tanpa buat apa-apa, baik aku buat benda ni kan.. heheh.. mangsa yang pasti adik akulah.. HAHAHA..

tiba-tiba rasa terharu dengan perubahan sandakan.. maksud aku.. dulu sandakan lagi cantik.. sekarang banyak bangunan lama yang dirobohkan.. macam central market.. central market tu banyak kenangan untuk aku dan keluarga aku.. hurmm.. inilah namanya pembangunan kan...

okaylah...aku nak study untuk esok punya paper pula.. Pengujian kecergasan dan kesihatan.. hehehe.. byee~~~

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Good luck akma...
Rindu dgn suasana Sandakan thn 1995..kakak ikut rombongan ke sana..hehe

Akma Dk said...

heheheh.. tq kak...