Monday, January 20, 2014

cerita bermalam di KLIA

Assalammualaikum..

seperti yang telah ku update, aku sudah berada di kampung ku yang tercinta.. sudah 1 minggu kan.. dan begitulah juga berat badanku naik sebanyak 1.5kg.. APA??!! bapa ketawa-ketawa saja.. yalah..mama masak semua febret aku.. memang tak boleh dielakkan.. but, starting today i will on my diet again.. hihihi..

btw,
ceritanya aku di KLIA hari tu.. yes! KLIA.. heheh..aku beruntung sebab KLIA tidak sesejuk lcct.. hikhikhik..


aku, agnes my roomate dan mimi my bestie..
hehehe..
mimie kan extend next sem, so malam tu adalah malam terakhir bersama dia..walaupun dia ke lcct dan aku d klia.. hehehe..
will miss u bestie!
masa ni tengah tunggu bas yang hantar..


ehem.. terima kasih jawatankuasa JOM BALIK BORNEO sebab memudahkan kami.. yalah.. walaupun kena byar RM18.. tapi berbaloi..sebab x payahlah mau tukar train dari rawang dan KL sentral kan.. hehehe..


sesampainya aku di klia, aku cuba untuk mencari surau.. dan ternyata suraunya nun jauh di sana dan jalan ke surau di tutup.. terpaksalah aku cari port lain untuk 'tidur'.. hahah..
aku jumpa 1 kerusi ni, tapi ada girl india duduk.. dia sendiri..

she: nak duduk sini ke?

me: yup.. ada orang duduk tak?

she: tak!tak! duduk je.. I takut ngan negro ni..

okay.. rupa-rupanya, dia kena ngorat oleh negro.. hahah..kesian.. budak lagi.. dia ngah tunggu member dia yang tengah dating.. kesian jugaklah.. sebab sorang-sorang kan...
banyak kami bualkan.. heheh..
tapi lastly, tak tahu nama pun.. kesian kan??


hahaha.. bila budak tadi dah balik, almost 4.00am.. aku pun apa lagi teruskan operasi menerbalikkan kerusi panjang tu untuk dijadikan tempat beristirehat.. hahahah.. tidur-tidur ayam ja la.. aku dah biasa bermalam di airport ni..heheh..

first time bermalam dekat airport, aku baring di kalangan pelancong-pelancong yang bertiduran di sana.. hehehe.. kerja gila!


dah pukul 6 a.m aku terus menuju 'kejayaan' Inn Shaa Allah.. 

pastu ke Mc D pula mengisi perut.. adoii..


tengok, 
abang tu bagi dua hash brown.. kenyang aku.. adoilaa..


ni resepi baru Mc D, Brekkie wrap.. aku tak tahu baru dia berapa lama kan.. sebab ni first time aku makan Mc D pada tahun 2014... hehehe..

aku tak habis ni sebab dapat Hash brown 2 kan.. aku suka hash brown..





aku sangat berdoa bahawa masa aku fly nanti tak hujan.. huhuhu.. yalah pernah naik kapal yang hampir menjunam dan berlegar-legar di atas, lastly terpaksa mendarat di brunei sebab cuaca di sandakan tak mengizinkan kami untuk mendarat..

tengok cuaca mendung-mendung aku dan cuak..
tanya kawan dan family dekat sandakan, dorang kata cuaca okay ja...Alhamdulillah...


sedang menunggu.. aku tak tahu apa motif gambar ni..


heheh.. program kesetiaan kononnya.. aku pun tak tahu apa maksudnya...
btw, aku 1 flight dengan cikgu aku dulu dekat SMKBII, sir wan.. tapi aku langsung tak jumpa dia..
betul..
kesian.. hahah..


apa-apa pun aku selamat sampai juga walaupun sedikit lambat..
pasnih, aku dah tak bawa da boyfriend aku si Mr yamaha tu.. sebab flight attendant tu da sound aku tak bagi bawa gitar..

sebenarnya aku kecewa bila dia sound begitu,
sebab tu hak aku.. nak masukkan dalam kargo, orang incharge dekat kargo tu suruh bawa naik..
tak apalah think positive.. orang baru agaknya.. :)


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: