Wednesday, January 1, 2014

Assalamualaikum 2014



Assalammualaikum 2014,

nama aku Dg.Norhayatul Akma Bt Datu Mohd Kamalun.. family dan close friends panggil aku buyay, kawan-kawan dan kenalan panggil aku akma,kema, DG.. aku akan buat kenangan bersama kau lebih berharga dan diingatan sampai bila-bila :)



heheheh.. semua orang mesti dah buat azam kan.. yalah tahun baru, mestilah nak capai sesuatu.. walaupun ada juga yang tak berusaha nak capainya kan.. aku? aku nak teruskan azam 2013 aku yang dah terlaksana.. ucap apa? ucaplah alhamdulillah.. syukur kita kepada Allah...

ni short list aku lah...

1. taknak menangis sebab lelaki (azam 2013 yang terlaksana dan nak diteruskan)

2. nak teruskan jadi dean's list (walaupun tak first class kan..hehe)

3. nak tunaikan solat pada waktunya (aku selalu tangguh-tangguh bab solat ni..hurmm..)

4. nak belajar main ukulele pula

5. turunkan berat badan -> 50kg ( sekarang 54-55kg.. nak turun bukan apa, sebab dah dinasihatkan untuk turun kan berat badan..  sepatutnya kena turun 7kg.. tapi taknaklah.. kurus sangat nanti..)

okay.. aku harap aku dapat laksanakanlah azam aku kali ni.. hehehe.. lelaki? hurmm.. i'll think about it.. sedang kenal seseorang sekarang ni.. tapi tak serius tahap mana pun.. biasalah, takkan nak terluka lagi ye dak??

byee..~~

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

4 comments:

aTieYusof Family said...

Happy new Year Akma (suka panggil dgn nama tu)..hehe..
moga tahun baru memberi lebih kebahagiaan buat kita semua:)

Akma Dk said...

happy new year jugak kak tie.. heheheh ;)

nEo larA said...

hepy new year ma :-)
moga tercapai semua short list tu..kihkihkih
jommmm fokus, biomek bah

Akma Dk said...

hahah.. Inn Shaa Allah aminn.. jum sma2 focus!!