Sunday, December 1, 2013

Terpaksa



pernahkah anda melakukan sesuatu hanya kerana terpaksa? bak kata orang tipu sunat.. menipu untuk kebaikan.. tapi sebenarnya istilah itu tidak ada bagi aku.. kebaikan tidak menghalalkan cara.. kan? tipu itu satu dosa.. tapi terpaksa melakukannya sebab? entahlah.. 

1. meyakinkan orang tentang apa yang kita rasa...
2. untuk mengelakkan gangguan..
3. untuk menipu lah apa lagi?

mana satukah anda??? atau ketiga-tiganya.. tapi serius! aku lakukannya sebab aku tak mahu bagi apa-apa harapan.. sudah cukup baik aku berterus-terang yang aku tidak mahu diganggu lagi.. kenapa mesti meneruskannya? aku rasa aku dah cukup straight to the point.. tiada sebab lain selain daripada attitude kau.. aku cakap aku tidak suka? you still do it.. then? what i need to do?? inilah kata orang tak faham bahasa..

sorry, kira ayat aku ni agak sensitif dan kurang ajar.. tapi aku sudah tidak tahan.. berulang kali aku cakap.. tapi kau tetap tidak faham.. kau tahukah betapa tertekannya aku?? aku masih mahu berkawan.. tapi kalau attitude kau macam ni..maaf! 

aku terpaksa luahkan di sini sebab aku tahu kau tidak tahu pun kewujudan blog ini..tapi kalau kau tahu pun, aku cuma nak cakap..aku tertekan dengan sikap kau.. sebab tu aku menjauhkan diri dari kau..dan memberi alasa setiap kali kau ajak aku keluar..maaf! i can't... go find someone else yang boleh layan kau dengan cara yang kau mau..tapi serius! bukan AKU!


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: