Tuesday, December 31, 2013

Memori 2013

"fly..open up the part that you want to hide away.. u can shine, forget about the reason that u can't in life and start to try and it's your time.. time to fly.."~ fly by Hillary Duff

sempena hari terakhir tahun 2013 ni kan.. aku nak imbau kembali lah kenangan-kenangan 2013 yang manis-manis bagi diri aku dan juga orang sekeliling aku.. hehehehe...

1. my sister's marriage


02/02/2013 tarikh kakak aku dengan abang ipar aku ni disatukan.. ceh.. sah jadi suami isteri lah.. hehehe.. and Inn Shaa Allah next year they will have a baby.. tak sabar! tak sabar! tak sabar! (sambil ikut nada lisa surihani dalam Istanbul aku datang)...

2. second niece


tahun 2013 juga aku dapat anak buah baru.. hehehe.. Dayang Aelma Irdeena Binti Datu Mohd Hikmal... heheh.. rindu sangat dengan Aelma.. tengok tu pandai buat memes.. hahaha...

3.  Boyfrined baru



hehehe.. aku dapat boyfriend baru.. encik yamaha.. ni bapa aku yang hadiahkan.. so, sekarang dia ni lah aku usung-usung.. hahaha.. mr.black tinggal dekat kampung.. kesian.. heheh.. btw, tq bapa..

4. hari tua..



okay.. yang ni.. heheh.. paling pentinglah.. hari tua aku kan.. dah 23 tahun dah aku.. esok nak kira bulan pula masuk umur 24 tahun.. wah.. cepatnya masa berlalu.. hehehehe...

5. azam 2013

okay... kalau siapa yang baca post ini mesti tahu pasal azam tahun 2013 aku kan.. hehehe.. dan setakat sampai 31hb disember 2013 ni pada jam 9.35 pm (masa aku taip post ni) aku belum menangis untuk mana-mana lelaki lagi.. yeah!!! heheheh... hati ini masih menunggu insan yang benar-benar berhak..

6. Muhasabah diri

last sekali aku nak muhasabah diri.. banyak yang berubah dalam diri aku pada tahun 2013 ini.. 2013 is better than 2012.. ^_^

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: